نگهداری از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی در استان اردبیل 

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در هشت ماه گذشته راهداران از ۲۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل نگهداری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ماشالله بهزاد _شامگاه دوشنبه ششم آذر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هشت ماه گذشته ۱۵ کیلومتر سیستم روشنایی جدید در محورهای مواصلاتی استان اردبیل اجرا شده است، اظهار کرد: این میزان روشنایی در محورهای اردبیل-مشگین شهر، خروجی شهر تا کورائیم، پلیس راه تا آراللو و آراللو تا کرگان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت راهداران در ۱۰ تقاطع استان اردبیل از جمله تقاطع‌های چهل پله، بنیادآباد، شهرک صنعتی گیوی، وراغول، هریس، عنبرلو، کاغذکنان، بران، خروسلو و شویر روشنایی نقطه‌ای ایجاد کرده‌اند تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته دو هزار عدد تجهیزات ایمنی نصب و اجرای نقوش انجام شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بابیان اینکه جهت ارتقای ا یمنی راه‌ها خط کشی ۳ هزار کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان اردبیل را در ۸ ماه گذشته انجام شده اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار شاخه گاردریل تهیه، نصب و تعمیرات شده است.

بهزاد همچنین در جهت آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده از تهیه، نصب و تعمیرات ۶۴۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های استان اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مدت ۷ هزار عدد تابلوهای الزامی نیز در محورهای مواصلاتی استان تهیه، نصب و تعمیر شده است.

وی در ۸ ماهه گذشته به تهیه و نصب ۳ هزار متر نیوجرسی در جاده‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: راهداران با تمام توان جهت ایمن‌سازی محورها و تأمین تردد امن راهبران جاده‌ای به صورت شبانه روزی در تلاشند.

کد خبر 707592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.