تنها راه برون رفت از مشکلات، مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برون رفت از مشکلات با مسئولیت پذیری، کار جهادی و فرهنگ بسیجی امکان پذیر و میسر بوده که باید این فرهنگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا محبوب حیدری عصر امروز _دوشنبه ششم آذر_در مراسم گرامیداشت هفته بسیج ضمن تسلیت ایام فاطمیه به کارهای انجام گرفته در اداره کل راه و شهرسازی اردبیل اشاره کرد و گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات کنونی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تمسک به فرهنگ بسیج، کار جهادی، مسئولیت پذیری و همچنین کار برای جلب رضایت خداوند منان و مردم است.

وی گفت: ساخت بیش از ۳۰ هزار مسکن حمایتی در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل که تقریباً ۲ برابر طرح مسکن مهر است و همچنین ساخت راه، بزرگراه و ساختمان‌های دولتی و عمومی، فقط با روحیه و کار جهادی و تفکر بسیجی امکان پذیر است و این مهم در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل علیرغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی، کاملاً مشهود است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: "ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم" گفت: تنها راه حل مشکلات مردم و جامعه، رجوع به فرهنگ بسیج و اقدام جهادی است.

حیدری به جانمایی و مکان‌سنجی مناسب طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل استقبال گسترده مردم و متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل، انتخاب و تأمین زمین در بهترین نقاط استان و بویژه شهر اردبیل بوده است، که این اقدام بزرگترین خدمت به متقاضیان و مردم عزیز است.

سهراب رحیمی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دادمان راه و شهرسازی اردبیل در ادامه این مراسم از اقدامات و فعالیت‌های انجام گرفته در ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و سایر برنامه‌های در دست اقدام توسط پایگاه گزارشی ارائه کرد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم تعدادی از کارکنان بسیجی شاغل در اداره کل به بیان دیدگاه، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر 707542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.