روز کهگیلویه و بویراحمد در تقویم ملی به ثبت می‌رسد

اعضای شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد با نامگذاری سال‌روز واقعه مسجد شهیدان گچساران بنام روز کهگیلویه و بویراحمد موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز _دوشنبه، ششم آذر_ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام و المسلمین خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیران عضو این شورا برگزار شد.

در این نشست سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد نامگذاری سال‌روز واقعه مسجد شهیدان گچساران که توسط رژیم پهلوی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی شش نفر از مردم آن شهرستان به شهادت رسیدند بنام روز کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد داده شد.

در ادامه نشست و با بررسی پیشنهادات مطرح شده سال‌روز واقعه مسجد شهیدان گچساران با نظر مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی استان بنام روز کهگیلویه و بویراحمد تصویب و مقرر گردید که در تقویم ملی به ثبت برسد.

به گزارش ایمنا «سالروز عملیات پد خندق» و «سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد» از دیگر پیشنهادات ارائه شده برای نامگذاری روز کهگیلویه و بویراحمد بودند.

کد خبر 707535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.