تفکر بسیجی به الگویی برای مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی بدل شد

وزیر امور خارجه گفت: تفکر و کارکرد مردمی بسیج، به الگویی گره‌گشا برای برخی ملت‌های مسلمان در منطقه به ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی تبدیل شده است. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین پیامی را منتشر کرد که در آن آمده است: پنجم آذرماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و یادآور نگاه حکیمانه او به افق‌های دوردست است.

وی در این پیام اظهار داشت: اینک پس از گذشت بیش از چهار دهه از بنیان نهادن این شجره طیبه، شاهد نیروی مردمی مقتدر و فداکاری هستیم که نه تنها از کیان اسلام و انقلاب و ایران عزیز در مقابل چالش‌ها و تهدیدات مختلف محافظت می‌کند، بلکه تفکر و کارکرد مردمی بسیج، به الگویی گره‌گشا برای برخی ملت‌های مسلمان در منطقه به ویژه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین در برابر رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی تبدیل شده است.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: در میهن عزیزمان ایران، بسیجیان مخلص در تمام صحنه‌های مجاهدت، از سازندگی و عمران روستایی تا فعالیت‌های جهادی در دورافتاده‌ترین نقاط کشور برای بهبود و ارتقای سطح زندگی مردم و نیز تأمین امنیت و سلامت ملت بزرگ ایران ایستاده‌اند و خستگی نمی‌شناسند.

امیرعبداللهیان در بخش دیگری از این پیام بیان داشت: جوهره تفکر و حرکت در بدنه مؤمن و متعهد وزارت امور خارجه نیز، تفکر بسیجی است و همکاران ما شیفتگان اعتلای وطن و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان ایران با تفکر جهادی هستند و مانند همیشه بر عهد خود با خداوند متعال و ملت عزیز در دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب و جمهوری اسلامی و تأمین منافع و امنیت ملی ایران عزیز پایبند هستند.

وی در پایان این پیام یادآورشد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام و آرمان‌های بلند امام راحل، چهل و چهارمین سالروز تأسیس «سازمان بسیج مستضعفین و ارتش ۲۰ میلیونی» را به ملت عزیز ایران و رهبری معظم انقلاب اسلام ی تبریک می‌گویم و به پیشگاه روح بلند امام، شهیدان همیشه جاوید وطن خاصه بسیجیان شهید، درود و سلام می‌فرستم.

کد خبر 707530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.