کشف محموله ۸ میلیاردی سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۳۳ هزار لیتر نفت گاز خارج از شبکه توزیع و قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ هادی کیان‌مهر اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو هیچ مدرک معتبر و قانونی برای حمل بار خود نداشت، افزود: در بازرسی صورت گرفته ۳۳ هزار لیتر سوخت از نوع نفت گاز که به صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل می‌شد و راننده قصد خروج آن از کشور را داشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، خاطرنشان کرد: عموم شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان کالا، سوخت و مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 707513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.