توقیف ایسوزو حامل تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان خمیر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ایسوزو حامل تجهیزات پزشکی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط مأموران انتطامی شهرستان خمیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان با اشاره به جدیت پلیس در شناسایی و برخورد با مخلان اقتصادی، اظهار کرد: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان" خمیر" حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه ایسوزو مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم در بازرسی از خودرو تجهیزات پزشکی شامل یک دستگاه سونوگرافی قاچاق خارج از شبکه توزیع کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اعلام کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد که با هماهنگی قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شد.

سردار جاویدان به تکمیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی اشاره و تصریح کرد: پلیس با افرادی که ضمن قاچاق و احتکار دارو و یا تجهیزات پزشکی قصد ضربه زدن به سلامت عمومی شهروندان را دارند برخورد جدی می‌کند و مردم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد سودجو در خصوص تهیه و توزیع داروهای غیرمجاز، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 707510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.