برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج اعلام شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان با تشریح برنامه‌های شهرداری این کلان‌شهر در هفته بسیج گفت: اجرای طرح شهید رجایی و اهدای وسایل زندگی به نیازمندان هشتم آذر در خیمه گلستان شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد شجاعی در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج، اظهار کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی توسط بسیج شهرداری اصفهان اجرا شده یا در حال اجرا است که از جمله آن‌ها برپایی همایش تبیین کارآمدی و ترویج فرهنگ خدمتگزاری همراه با تجلیل از الگوهای برتر خدمتگزار بود که در روز پنجشنبه دوم آذر در سالن پیامبر اعظم دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی افزود: مراسم صبحگاه مشترک با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، همچنین فرماندهان پایگاه‌های بسیج در استانداری اصفهان برگزار و از مدیران و فرماندهان برتر تجلیل شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان ادامه داد: مراسم اهدای خون از روز نخست هفته بسیج در محوطه شهرداری مرکزی برای بسیجیان آغاز شده است.

شجاعی اضافه کرد: اجرای طرح شهید رجایی و اهدای وسایل زندگی به نیازمندان روز چهارشنبه هشتم آذر در خیمه گلستان شهدا، همچنین برگزاری مسابقات تیراندازی و میدان تیر ویژه پایگاه‌های بسیج در سطح مناطق و سازمان‌ها از دیگر برنامه‌های شهرداری اصفهان در هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: مسابقات قایق‌سواری مخصوص آقایان نیز در هفته بسیج برگزار می‌شود.

کد خبر 707500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.