پلیس در مسیر مبارزه با موادمخدر نزدیک به ۴ هزار شهید داده است

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر برای ما همچون موضوع دفاع مقدس است، گفت: یکی از مسیرهای پیشگیری از اعتیاد که قابل لمس است، تشکیل نمایشگاه‌هایی همچون «یاریگران زندگی» با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد مبارزه با موادمخدر، سردار احمدرضا رادان با حضور در نمایشگاه «یاریگران زندگی» ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در این سطح با این همه مخاطب، از موضوعات بسیار شگفت‌انگیز است و از این بابت که مردم، مسئولان و سازمان‌های مردم‌نهاد استقبال کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم.

وی افزود: به‌یقین کسانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مواردی از پیشگیری و خطرهای موادمخدر در ذهنشان نقش می‌بندد، در این نمایشگاه با کلام هنر، عروسک و همه کلام‌ها، موضوع مخاطب‌شناسی حضور و بروز داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد، یکی از مسیرهای پیشگیری که قابل لمس است، تشکیل چنین نمایشگاه‌هایی با چنین وسعتی است تا بتواند مخاطب خود را به صحنه آورد.

فرمانده کل انتظامی کشور خطاب به دانش‌آموزان اضافه کرد: حقیقت امر این است که موضوع مبارزه موادمخدر در کل دنیا، یکی از موضوعات مهم و حیاتی و قابل توجه است و در جمهوری اسلامی ایران این موضوع نسبت به کشورهای دیگر بسیار مهم‌تر شده است، پلیس برای اینکه موادمخدر به دست جوانان ما نرسد، نزدیک به ۴۰۰۰ شهید داده است؛ در حقیقت مبارزه با مواد مخدر برای ما همچون موضوع دفاع مقدس است.

وی افزود: نکته‌ای که دانش‌آموزان باید به آن توجه کنند این است که وقتی ما برای مبارزه با موادمخدر شهید می‌دهیم، اگر در دام سوداگران بیفتید، در حقیقت به شهدا هم پشت کرده‌اید، در حالی که شما باید کسانی باشید که آینده کشورمان را می‌سازید.

کد خبر 707486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.