دستبند پلیس بر دستان عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه‌جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان، عاملان قتل نوجوان ۱۴ ساله در کمتر از پنج ساعت شناسایی و طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های میناب و بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان، سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل نوجوانی ۱۴ ساله بر اثر ضربات چاقو در دوم آذر سال جاری در بندرعباس و متواری شدن قاتل یا قاتلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان با تشکیل یک تیم منسجم در کمترین زمان به محل وقوع درگیری واقع در بلوار ساحلی بندرعباس اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اضافه کرد: با تلاش مأموران و با توجه به سرنخ‌های موجود یکی از عاملان درگیری شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که متهم در بازجویی‌های فنی به درگیری منجر به قتل با همکاری و مشارکت سه نفر دیگر به نام‌های معلوم اعتراف کرد.

جاویدان خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد دو متهم دیگر با یک دستگاه خودروی پراید به سمت خارج از بندرعباس و به مقصد شهرستان میناب متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی فرماندهان انتظامی شهرستان میناب طرح مهار اجرا شد و خودروی مذکور توسط مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی چغازردی شناسایی و در یک عملیات منسجم متوقف شد و دو همدست قاتل نیز دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه با توجه به اعترافات این دو متهم، قاتل و ضارب اصلی به هویت معلوم شناسایی شدند، تصریح کرد: در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم اصلی در مخفیگاهش واقع در یکی از محلات بندرعباس دستگیرشد و در بازجویی فنی به جرم ارتکابی و قتل مقتول اقرار کرد و معترف شد که در روز حادثه به همراه ۳ متهم همدست خود با یک دستگاه خودروی پراید در بندرعباس در حال تردد بودند که مقتول سنگی را به طرف خودرو آنان پرتاب می‌کند، آن‌ها از ماشین پیاده می‌شوند و با چاقویی که در دست داشتند دوضربه به قفسه سینه مقتول وارد می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

جاویدان اضافه کرد: متهمان دستگیر شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 707474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.