رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش ۱۹۵ میلیارد تومان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از رفع تصرف فوری ۲۱۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی شهرستان سراوان به ارزش بیش از ۱۹۵ میلیارد تومان در آذر سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاالله اکبری اظهار کرد: به دنبال پایش مستمر اراضی دولتی از سوی کارکنان یگان حفاظت اراضی این اراضی شناسایی و با حمایت دستگاه قضائی رفع تصرف و آزادسازی شد.

وی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در گستره شهرهای استان سیستان و بلوچستان، روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: روند مبارزه با زمین خواران و سودجویان قطعاً ادامه خواهد داشت و ما با هرگونه تعدی به بیت‌المال با قدرت و شدت برخورد خواهیم کرد.

اکبری تاکید کرد: در راستای هوشمندسازی یگان و حفاظت بهینه اراضی دولتی، پنل پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ با هدف دریافت شبانه‌روزی گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی دولتی در حریم و محدوده شهرها راه‌اندازی شده است.

کد خبر 707455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.