کد تخفیف قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت (30 درصد)
یونی وودمارت قالب وودمارت راست چین

اگر به تازگی قصد ایجاد یک وب سایت فروشگاهی داشته یا برای سایت فعلی خود به دنبال پوسته های جدید هستید، وودمارت از اولین گزینه هاست.

قالب وودمارت راست چین که برای سایت های فارسی از آن استفاده می شود در این میان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درباره قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت اطلاعات لازم را کسب کنیم.

آشنایی با قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

وودمارت یک تم یا قالب محبوب وردپرس بوده که برای وب سایت های تجارت الکترونیکی طراحی شده است. این قالب به دلیل تطبیق پذیری و رابط کاربر پسند خود شناخته شده است و طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی را برای کاربران، بدون دانش گسترده کدنویسی ارائه می دهد. وودمارت معمولاً با افزونه ووکامرس، یک راه حل تجارت الکترونیکی پرکاربرد برای وردپرس، ادغام می شود و یک پلت فرم یکپارچه و قدرتمند برای مشاغل آنلاین ارائه می دهد. اگر شما قصد استفاده از این قالب را داشته باشید، باید قالب وودمارت راست چین را انتخاب کنید.

این قالب برای سایت های فارسی آماده سازی شده است و توسط یونی وودمارت به همراه ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی به علاوه ۱۴۴ دمو فارسی آماده ارائه می شود. تطبیق پذیری این قالب با وب سایت فروشگاهی شما به دلیل فارسی بودن بسیار بالا است. با این حال خرید از یونی وودمارت مزایای دیگر نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مزایای خرید قالب وودمارت راست چین از یونی وودمارت

حال که دانستیم قالب وودمارت راست چین چیست و چرا باید از آن استفاده شود، بهتر است بررسی کنیم که با خرید این قالب از یونی وودمارت چه مزایایی را کسب خواهیم کرد.

بسته نصبی آسان و رایگان

یکی از مهم ترین ویژگی های قالب وودمارت یونی وودمارت بسته نصبی آسان آن است. شما برای راه اندازی این قالب تنها به چند کلیک احتیاج دارید. البته آموزش آن نیز روی وب سایت یونی وودمارت وجود دارد. این برای افرادی که سایت فروشگاهی خود را اداره می کنند و ممکن است درباره وردپرس اطلاعات کمتری داشته باشد بسیار موثر است. البته نصب به صورت کاملاً رایگان انجام می شود و شما هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهید کرد.

قابلیت نصب قالب روی بی نهایت سایت

بعضی از قالب های وودمارت ممکن است برای فارسی شدن دستکاری شده و لایسنس آنها معتبر نباشد. اما یوتی وودمارت لایسنس معتبر و کیفیت اصل را ارائه می دهد. شما می توانید از این قالب روی وب سایت های مختلف استفاده کرده و با یک خرید تمامی وب سایت های فروشگاهی خود را مجهز به قالب وودمارت کنید.

ارائه بسته هدیه یونی وودمارت

از دیگر مزایای خرید قالب وودمارت راست چین بسته هدیه آن است که از طرف یونی وودمارت به شما ارائه می شود. این بسته شامل ۱۴۴ سایت آماده با دموی فارسی، ۲۰ افزونه حرفه ای پرمیوم، و دوره‌ی ۵+ ساعته آموزش وودمارت است. همچنین، شما به بیش از ۱۰۰ فونت فارسی اختصاصی بر روی قالب دسترسی خواهید داشت. این بسته شامل نصب و راه اندازی رایگان و تحویل سایت آماده بر روی هاست شما می شود. با استفاده از این بسته، به سرعت و با کیفیت، یک وبسایت حرفه ‌ای با طراحی زیبا و امکانات گسترده خواهید ساخت و می توانید از آن سود بسیار زیادی داشته باشید.

استفاده پشتیبانی عالی و قوی یونی وودمارت

با خرید قالب راست چین یونی وودمارت شما می توانید پشتیبانی عالی را در هر زمان دریافت کنید. در صورتی که با نصب و راه اندازی قالب مشکل دارید یا اینکه سوالی در زمینه استفاده از آن برای شما ایجاد شده است، پشتیبانی آنلاین در سریع ترین زمان ممکن موارد پیش آمده را حل خواهد کرد.

کاربرد قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

کاربرد قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت

قالب وودمارت راست چین، یک قالب چند منظوره و قدرتمند برای وردپرس است که به شما این امکان را می دهد تا با آسانی وب سایت های متنوعی را ایجاد کنید. اصلی ترین کاربردهای این قالب در طراحی و اجرای سایت های فروشگاهی، فروش فایل و محصولات دانلودی، آموزشی، مجازی و ارائه خدمات در نظر گرفته می شود. با این حال، دموهای متنوع وودمارت نشان از انعطاف پذیری بیشتر این قالب در طراحی سایت ‌های شرکتی و چند منظوره دارند.

ویژگی‌های منحصر به فرد این قالب به شما امکان می‌دهند تا بر اساس نوع و موضوع سایت خود، طراحی را بهینه کرده و تجربه کاربری بی‌نظیری را ارائه دهید. برای طراحی سایت فروشگاهی محصولات فیزیکی یا دانلودی، یا حتی ارائه خدمات آموزشی و مجازی، وودمارت گزینه های گسترده ای ارائه می کند. از میان دموهایی که به همراه قالب راست چین به شما ارائه می شود می توانید نوع مناسب وب سایت خود را پیدا کرده و به آسانی آن را راه اندازی کنید.

البته راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی نیازمند داشتن راه حلی ساده و امن برای پرداخت است. قالب فروشگاهی وودمارت با پشتیبانی از سیستم فروشگاهی ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلود، هماهنگی با افزونه های محبوب مانند گراویتی فرم و سیستم های عضویت ویژه، امکان اتصال به تمام درگاه ‌های پرداخت ایرانی را نیز فراهم می کند. قالب وودمارت بر پایه وردپرس طراحی شده و با افزونه‌ های معروف وردپرسی هماهنگی دارد، بنابراین به راحتی می‌ توان به تمام درگاه‌ های پرداخت مستقیم و واسط متصل شد. این به کاربران این امکان را می ‌دهد که بدون نیاز به کدنویسی، با استفاده از افزونه‌ های درگاه پرداخت آماده، به سرویس ‌های پرداخت ایرانی متصل شوند.

خرید قالب وودمارت راستچین از یونی وودمارت

قالب وودمارت راست چین یونی وودمارت یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت های فروشگاهی ایرانی است. شما می توانید با استفاده از این قالب وب سایت خود را کاربرپسندتر و کاربردی تر نشان دهید. هم چنین کار با این قالب بسیار ساده است و یونی وودمارت نهایت تلاش خود را برای ارائه محصول با کیفیت به شما می کند. پس همین حالا سفارش خود را برای خریدی عالی ثبت کنید.

خرید قالب وودمارت راستچین از یونی وودمارت

  • قالب وودمارت کاملاً فارسی و راستچین و فعال سازی شده (اختصاصی)
  • قابل نصب بر روی بی نهایت سایت (بدون محدودیت لایسنس)
  • همراه ۱۴۴ دمو آماده فارسی با بسته نصبی آسان (اختصاصی)
  • همراه ۲۰ افزونه هدیه پرمیوم (اختصاصی)
  • بیش از ۱۰۰ فونت فارسی (اختصاصی)
  • پشتیبانی و بروزرسانی رایگان و همیشگی (اختصاصی)
  • نصب رایگان قالب بدون هزینه (اختصاصی)
  • با ۳۰ روز ضمانت بازگشت سفارش مشروط (اختصاصی)

برای خرید به لینک قالب وودمارت مراجعه کنید.

کد تخفیف: imna
مدت محدود

کد خبر 707446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.