ترکیب احتمالی سپاهان برابر نیروی هوایی عراق

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف نیروی هوایی عراق می‌رود که به جز امید نورافکن، غایبی برای این دیدار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حساس‌ترین دیدار گروه C بین سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق برگزار می‌شود.

سپاهان که با دو پیروزی متوالی برابر آلمالیق شانس بالایی برای صعود پیدا کرده است امیدوار است تا با پیروزی خانگی برابر نماینده عراق ۱۰ امتیازی شود و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها شانس خود را برای صعود حداقل به عنوان تیم تیم بالا ببرد.

خوزه مورایس، سرمربی سپاهان برای دیدار با نیروی هوایی چالش شیرینی برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خواهد داشت.

او که به جز نورافکن سایر بازیکنانش را در شرایط مطلوب و به دور از مصدومیت در اختیار دارد، برای انتخاب بازیکنان خط هافبک و حمله گزینه‌های زیادی دارد و چندین ترکیب متفاوت با توجه به نفراتی که در اختیار دارد می‌تواند انتخاب کند.

ترکیب قابل حدس در دروازه و خط دفاع

با توجه به کمبود نفرات سپاهان در خط دفاع می‌توان حدس زد ترکیب خط دفاعی سپاهان به چه شکل خواهد بود.

در دو سمت خط دفاعی احتمالاً مانند سایر دیدارهای این فصل میلاد زکی‌پور در چپ و رامین رضائیان در راست بازی خواهند کرد و در قلب دفاع نیز محمد دانشگر به عنوان مهره ثابت به کار گرفته خواهد شد. مدافعی که در کنار دانشگر به کار گرفته خواهد شد، از بین یزدانی و محمدی انتخاب می‌شود، اما در این بین احتمال بازی هادی محمدی در ترکیب اصلی بیشتر است.

کاپیتان و جوانان در مرکز زمین

خط هافبک سه‌نفره سپاهان را به احتمال فراوان محمد قربانی، محمد کریمی و محمدجواد حسین‌نژاد تشکیل می‌دهند به این شکل که قربانی و کریمی با وظایف تدافعی نزدیک به خط دفاع بازی می‌کنند و حسین‌نژاد با آزادی عمل بیشتر در حملات شرکت می‌کند، هرچند در حملات کریمی هم به جمع مهره‌های هجومی اضافه می‌شود. برایان دابو دیگر هافبک سپاهان است که احتمال بازی کردن او به‌خصوص در نیمه دوم بالا است.

خط آتش با حضور اسدی در نوک

خط حمله سپاهان برابر نیروی هوایی از سه مهره تشکیل می‌شود. مورایس بیشتر علاقه دارد از بازیکنانی که در چند پست توانایی بازی دارند استفاده کند و به احتمال فراوان رضا اسدی بالاتر از شهریار مغانلو در نوک خط حمله حضور خواهد داشت و در دو سمت خط حمله فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی، ستاره بازی قبلی به کار گرفته خواهند شد. مورایس انتخاب‌های زیادی برای سه نفر در خط حمله دارد و از بازیکنان شاخص دیگر مثل مغانلو، آل‌کثیر، کاوه رضایی، رضا شکاری و احسان پهلوان هم می‌تواند در صورت لزوم استفاده کند.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر نیروی هوایی عراق به شرح زیر است:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، آریا یوسفی، فرشاد احمدزاده و رضا اسدی

کد خبر 707441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.