تحقق صددرصدی تعهد اشتغال در قزوین

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: صددرصد تعهد اشتغال سال در استان که ۱۹ هزار و ۱۷ نفر بود، محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی رحمانی صبح امروز _دوشنبه ششم آذر_ در جلسه کارگروه اقتصادی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کارگروه اقتصادی امروز به بررسی نحوه توزیع و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ می‌پردازد، ۱,۳۰۰ میلیارد تومان بند «الف» تبصره ۱۸ اعتبارات داریم، ۱,۲۰۰ میلیارد تومان نیز جزء ۳ تبصره ۱۸ است که مربوط به نهادهای حمایتی است.

وی افزود: تمام این ارقام توزیع شده است، توزیع بخشی از منابع در قانون مشخص شده است و سهم هر دستگاه مشخص و ثابت است، سهم دستگاه حمایتی تا فردا اعلام و پرداخت‌ها توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها مکلف هستند که به اندازه اعتبار خود، متقاضی به بانک معرفی کنند، همچنین بانک‌ها مکلف هستند که به متقاضیانی از نظر قوانین بانکی مشکلی ندارند طی دو تا سه هفته آینده پرداخت داشته باشند.

رحمانی با اشاره به تعهد اشتغال دستگاه‌های استان قزوین، تصریح کرد: تعهد اشتغال سال در استان که ۱۹ هزار و ۱۷ نفر بود، به‌طور کامل محقق شده است، در چهار ماه باقی مانده سال تعهدات جدیدی به دستگاه‌ها تکلیف کردیم و تعهدات را از ۱۹ هزار نفر به ۲۰ هزار نفر افزایش دادیم و امیدواریم در چهار ماه باقی‌مانده بتوانند این تعهدات را انجام دهند.

وی اضافه کرد: در حوزه مشاغل خانگی نیز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار داریم که ۴۰ درصد موارد پرداخت شده است، بانک‌هایی که پرداخت نداشتند با مسائلی روبه‌رو بودند و قرار شد این مسائل میان امور مالیاتی، اداره کار و بانک‌ها حل و پرداخت تسریع شود، امیدواریم در حوزه مشاغل خانگی نیز به صددرصد پرداخت برسیم.

کد خبر 707430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.