اجرای ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت در شهر یزد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه میان شهرداری و شورای شهر یزد تعامل خوب و سازنده‌ای وجود دارد، گفت: هیچ لایحه‌ ارسالی از شهرداری در شورای اسلامی شهر یزد معطل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی در دومین نشست هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر یزد، شهردار و مدیران شهرداری یزد با اشاره به آغاز به افتتاح رسمی سالن جلسات شهرداری یزد وجود چنین مجموعه‌ای برای شهرداری را ضروری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه اعضای شورا نهایت هماهنگی با شهرداری را دارند.

وی افزود: در حال حاضر هیچ لایحه‌ای که از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال شده و معطل شده باشد، نداریم و تنها سه لایحه در دست اقدام است که هنوز زمان آن نگذشته است و در جلسه آتی شورای اسلامی شهر مورد بحث قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از تمام بخش‌های شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در طول فعالیت این شورا با وجود تمام سختی‌های که وجود داشت، با تلاش تمام بخش‌های شهرداری و شورا می‌توانیم بگوییم که آنچه در توان بوده اجرا و در مسیر خدمت مردم حرکت شده است.

سیفی اضافه کرد: بسیاری از اقداماتی که عنوان می‌شود سال‌های سال طول می‌کشد تا اجرایی شود یا عملیات آن به مرحله اجرا بیاید، در این دوره شورا و شهرداری به صورت کامل به پایان رسید یا در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با وجودی که سال گذشته به واسطه دو سیل پرخسارت بسیاری از اعتبارات شهرداری صرف جبران خسارت سیل، تقویت سیل‌بندها و لوله‌گذاری‌ها و موارد مختلف دیگر مرتبط با آن صرف شد، در بخش‌های مختلف از جمله آسفالت، خرید تجهیزات و مواردی همچون پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی خدمات بسیار قابل توجهی انجام گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه در بسیاری از طرح اصلاح هندسی میادین و چهارراه‌ها، پیش از شروع به شهرداری گلایه‌های زیادی می‌شد، گفت: در تمام پروژه‌ها از جمله میدان معلم، چهارراه بعثت، میدان بعثت، میدان ریاضی و میدان اطلسی با وجود تمام هجمه‌ها و انتقادات پیش از اجرای کار، الان نتیجه بسیار خوبی را شاهد بودیم و رضایت مردم را در پیش داشته است.

سیفی افزود: موضوع رینگ شهری یزد یکی دیگر از مواردی بود که به دلیل حجم بسیار بالای اعتبار مورد نیاز، افراد زیادی به شهرداری و شورا اعلام می‌کردند که این پروژه را شروع نکنیم اما خوشبختانه این کار در شهر یزد شروع شد و به‌خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به حجم بسیار بالای آسفالت‌ریزی در شهر یزد تاکید کرد: ۸۵۰ هزار متر مربع آسفالت از ابتدای سال تاکنون که در نقاط مختلف شهر یزد در طول یک‌سال انجام شده در نوع خود بی‌نظیر بوده و شاید نمونه آن در دوره‌های مختلف شهرداری یزد وجود نداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: این عملکرد را ما در دیگر بخش‌های شهرداری یزد هم شاهد هستیم و خوشبختانه فعالیت و جنب و جوش بسیار خوبی در مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد.

سیفی بیان کرد: با وجود تمام کارهای ارزشمندی که در سطح شهر یزد انجام گرفته، توقع همچنان بسیار بالاتر است و انتظار داریم که در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش‌ها و خدمات روزبه‌روز بیشتر شود.

کد خبر 707412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.