شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کمتربرخوردار است

شهردار سنندج گفت: همسان‌سازی و عدالت‌محوری در ارائه خدمات در سطح شهر در اولویت قرار گرفته و شیب اقدامات به سمت مناطق کمتربرخوردار سوق پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی امروز _دوشنبه ششم آذر_ در مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری سنندج اظهار کرد: امروز روحیه بسیجی در پرسنل شهرداری موجب پیشبرد اهداف و رضایتمندی شهروندان از خدمات شده است.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی در طول تاریخ از صدر اسلام و تا امروز در جامعه بشری جاری و ساری بوده است، افزود: تعاون و همکاری در کارهای خیر و اتحاد در برابر ظلم و ستم نمونه بارز بسیجی و بسیجی بودن است.

شهردار سنندج با بیان اینکه پیروزی ملت ایران در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی برگرفته از روحیه جهادی بسیج بود، تصریح کرد: اگر به واسطه روحیه بسیجی نبود هرگز حماسه‌های بی‌نظیری که در جنگ تحمیلی شاهد آن بودیم خلق نمی‌شد.

رشیدی ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی حاصل ازخودگذشتگی شهدا و نقش‌آفرینی بسیجیان از زن و مرد در هشت سال جنگ تحمیلی و سایر هجمه‌های دشمنان بوده است.

وی با اشاره به اینکه پیامبران الهی از حضرت آدم تا خاتم برای مقابله با ظلم و اصلاح جامعه برانگیخته شده‌اند، گفت: امروز آمریکا و دست‌نشانده‌هایش تمام توان خود را بر این گذاشته که برای دستیابی به اهداف شوم و پلید خود جامعه بشری را به سمت تاریکی و تباهی بکشانند.

هفته بسیج، فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب

شهردار سنندج از انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر ارزش‌های دین و اسلام نام برد و گفت: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی است.

رشیدی اضافه کرد: امروز تفکر بسیج و بسیجی از مرزهای کشور فراتر رفته و همین مسئله موجب بیداری جهان در برابر ظلم و ستم ستمکاران و زیاده‌خواهی استکبار جهانی و اسرائیل کودک‌کش شده است.

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کمتر برخوردار است

وی افزود: انقلاب اسلامی بستر را برای نقش‌آفرینی همه مردم در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است و بستری ایجاد شده است که در قالب بسیج مردمی گام‌های بلند در عرصه‌های پیشرفت و آبادانی در سراسر کشور برداشته شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز به ترویج و نهادینه کردن روحیه و تفکر بسیجی در جامعه هستیم، گفت: روحیه بسیج و تفکر بسیجی سرمایه ارزشمندی است که باید در راستای ترویج و نهادینه کردن هرچه بیشتر آن تلاش شود.

اقدامات شهرداری موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است

رشیدی اضافه کرد: تمام اقداماتی که شهرداری سنندج در حوزه‌های مختلف، در این دوره از فعالیت شورا انجام می‌دهد بسیجی‌وار بوده و همین موضوع زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات به‌گونه‌ای دلسوزانه و خدمت‌گزارانه انجام شده است تا جایی که که این سوال در ذهن بسیاری از شهروندان ایجاد شده که اعتبارات این اقدامات از چه محلی تأمین شده است و حتی شایعاتی مبنی بر کمک‌های یونسکو مطرح می‌شود.

شهردار سنندج افزود: تمام توان خود را برای اجرای دیدگاه دولت انقلابی و تأکیدات استاندار و شورای شهر به‌کار گرفته‌ایم و در توزیع عادلانه خدمات، محور حرکت خود را به کل شهر قرار داده و در یک نقطه از شهر متمرکز نشده‌ایم.

رشیدی تصریح کرد: عینک همسان‌سازی و عدالت‌محوری را در ارائه خدمات در سطح شهر به چشم زده‌ایم و این مهم را در اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی در اولویت قرار دادیم و شیب اقدامات را به سمت مناطق کمتربرخوردار سوق دادیم.

وی اضافه کرد: معتقدیم شهرداری ویترین خدمات نظام است، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که در مسیر خدمت کم‌فروشی نکنیم و هرچه در توان داریم را در خدمت شهر و شهروندان قرار داده‌ایم.

شیب اقدامات شهرداری سنندج به سمت مناطق کمتر برخوردار است

روحیه جهادی مدیریت شهری بسترساز توسعه و آبادانی در سنندج

رحمان دارایی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: روحیه جهادی مدیریت شهری بستر توسعه و آبادانی در شهر سنندج را فراهم کرده است.

وی افزود: امروز به واسطه روحیه جهادی در مجموعه مدیریت شهرداری، خدمات خوب و چشمگیر در حوزه مدیریت شهری در سطح شهر انجام می‌شود که جای تقدیر دارد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف در گذشته و حال نقش‌آفرینی کرده است و حضور بسیج در دفاع مقدس یک حضور درخشان و تأثیرگذار بود.

دارایی با تاکید بر اینکه ظرفیت بسیج برای توسعه و پیشرفت کشور بسیار ارزشمند است، اضافه کرد: این شجره طیبه الهی که توسط امام خمینی (ره) تأسیس شد، امروز منشأ برکات و افتخارات زیادی برای ایران اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: رویکردها در بسیج تبیین و ترسیم شده است که در این راستا می‌توان به جهاد خدمت‌گزاری، جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی نام برد و برای تحقق این رویکردها در سراسر کشور بر مبنای گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی شده است.

بسیج همواره در شرایط حساس در کنار مردم بوده است

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با بیان اینکه حضور بسیج از آغاز شکل‌گیری تا کنون همواره یک حضور پررنگ و کم‌توقع بوده است، گفت: بسیج همواره نشان داده در شرایط حساس و مورد نیاز کنار مردم بوده و در مسیر خدمت بی‌منت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

دارایی با اشاره به عزم جهانی در حمایت از مردم بی‌گناه غزه افزود: امروز جهان علیه ظلم و ستمی که اسرائیل به مردم بی‌گناه فلسطین می‌کند به‌پاخواسته و همین موضوع موجب عقب‌نشینی اسرائیل و آتش‌بس جنگ شده است.

وی اضافه کرد: همه باید در راستای تبیین حماسه مردم فلسطین به ویژه عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی تلاش کنیم تا شکست تمام‌عیاری را که اسرائیل از ملت مظلوم فلسطین خورده است، به گوش جهانیان برسانیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این کشت و کشتار بی‌رحمانه به هیچ دستاوردی نرسید و چهره واقعی‌اش برای جهانیان کاملاً آشکار شد، افزود: تمام تلاش دشمنان اسلام بر این بود که مردم فلسطین را تسلیم و با این کار محور مقاومت را تضعیف کنند، اما به نتیجه نرسیدند.

کد خبر 707408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.