بورس امروز ۶ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

روز گذشته رشد چهار هزار واحدی داشتیم نمادهای بزرگ بازار تاثیر زیادی بر روی شاخص کل نداشتند امروز نیز برآورد یک روند خنثی با همان محدوده سه تا چهار هزار واحد را خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به اعلام وال استریت ژورنال مبنی بر تمدید آتش بس در غزه، انتظار تغییرات زیادی در این چهار روزه در بازارهای جهانی نخواهیم داشت، حتی نرخ دلار و طلا در داخل نیز تحریک نمی‌شود.

روز گذشته خبر افزایش سرمایه زیر مجموعه هلدینگ های بزرگ از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها مطرح شد در صورتی که عملی شود می‌تواند تغییرات خوبی را در بازار رقم بزند، مدیر عامل فرابورس گفته در روند پذیرش شرکت‌های دانش بنیان تسریع خواهیم داشت که این موضوع می‌تواند به روند تأمین مالی شرکت‌های دانش بنیان از بازار سرمایه فراهم شود.

روز گذشته رشد چهار هزار واحدی داشتیم نمادهای بزرگ بازار تأثیر زیادی بر روی شاخص کل نداشتند امروز نیز برآورد یک روند خنثی با همان محدوده سه الی چهار هزار واحد را خواهیم داشت، به نظر می‌رسد تا پایان هفته شاهد تغییرات چشمگیری در بازار نباشیم

رشد هزار واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _ دوشنبه ششم آذر_ با رشد ۱۷۸۰ واحدی، به ۲,۰۲۶,۲۲۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۱۱۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۵۶۸.۲۶ میلیون سهم بود که طی ۳۳,۳۸۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳,۷۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۰,۳۶۲,۶۳۴ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «خساپا»، «فملی» و «اخابر» بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۶ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 707385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.