سپاهان و پرسپولیس امیدوار، نساجی در آستانه وداع

هفته‌ پیش از پایانی لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی در کشورهای مختلف قاره کهن پیگیری می‌شود که در پایان مسابقات این هفته، تکلیف بسیاری از تیم‌های صعودکننده از گروه‌ها مشخص می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته پنجم و پیش از پایانی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، امروز و فردا برگزار خواهد شد و تا حدود زیادی، تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور حذفی، مشخص می‌شود.

به همین دلیل، بررسی دقیقی روی وضعیت گروهای مختلف انجام شده، تا بدانیم شانس صعود هر تیم از هر گروه چگونه است.

صدرنشینی شارجه و امیدواری نسف‌قارشی

نسف قارشی ازبکستان امروز _دوشنبه ششم آذر_ از گروه B و از ساعت ۱۷:۳۰ به صورت هم‌زمان، میزبان الفیصلی عربستان است‌؛ دیدار رفت با یک گل به سود نسف به پایان رسیده است.

شارجه امارات هم از السد قطر پذیرایی می‌کند. جدال رفت این دو رقیب هم، بدون گل به پایان رسیده است.

در این گروه، از مجموع چهار بازی برگزار شده، شارجه دو برد و دو تساوی داشته‌، هشت امتیازی و صدرنشین است. نسف قارشی هم دو برد یک تساوی و یک شکست دارد و با هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد. السد هم با چهار امتیاز و الفیصلی هم با سه امتیاز در رده‌های سوم و چهارم، جا خوش کرده‌اند.

حساسیت بر سر رتبه دومی

در گروه C شرایط به‌شدت حساس و نفس‌گیر دنبال می‌شود؛ جایی که الاتحاد عربستان، سپاهان ایران، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان حضور دارند.

در این گروه هم امروز و از ساعت ۱۹:۳۰، ابتدا الاتحاد که چند روز پیش مارچلو گایاردوی آرژانتینی را جایگزین نونو اسپیرتیو سانتو کرده، در جده میزبان آلمالیق ازبکستان است، جدال رفت، با سه گل به سود زردهای عربستان تمام شده است. سپس از ساعت ۲۱:۳۰، سپاهان در ورزشگاه آزادی از نیروی هوایی پذیرایی می‌کند. طلایی‌پوشان هم در عراق مقابل حریف با تساوی دو بر دو متوقف شده‌اند.

در این گروه الاتحاد هر چهار بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته و صدرنشین است، البته که دیدار رفت آن با نماینده کشورمان با حکم انضباطی AFC، سه بر صفر به سود رقیب عربستانی شد.

سپاهان و نیروی هوایی هم با ۷ امتیاز دوم و سوم هستند، این درحالی است که برتری ۹ گله برابر آلمالیق، تفاضل گل طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود را مثبت ۸ کرده و تفاضل نماینده عراق مثبت ۲ است، همین موضوع سبب شده است تا پسران مورایس دست بالاتر را برای صعود داشته باشند.

آلمالیق ازبکستان هم تیم آخر جدول گرده C این رقابت‌هاست، بازیکنان میرجلال کاسیموف که از یک بازیکن ایرانی به نام سیاوش حق نظری هم در ترکیب خود بهره می‌برند، بدون امتیاز و با تفاضل منفی ۱۵، رتبه آخر گروه را دارند.

سپاهان و پرسپولیس امیدوار، نساجی در آستانه وداع

حساسیت صعود در گروه رونالدو و امیدواری پرسپولیس

در گروه E، از ساعت ۱۹:۳۰، الدوحیل در قطر از استقلال تاجیکستان پذیرایی می‌کند، سپس در مهم‌ترین دیدار این گروه، النصر مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، تیم عربستانی بازی را با دو گل به سود خود تمام کرده و حالا در شرایطی که اخبار مصدومیت رونالدو منتشر شده است، باید خودش را آماده کند تا بازی برگشت را در ریاض انجام دهد. آیمریک لاپورت، ستاره النصر، مهم‌ترین غایب این رقابت است.

در این گروه، النصر با چهار برد و ۱۲ امتیاز کامل صدرنشین است، پرسپولیس با ۷ امتیاز رده دوم را اشغال کرده، استقلال تاجیکستان ۲ امتیاز اندوخته و سوم شده، ضمن اینکه، در عین ناباوری الدوحیل متمول یک امتیازی و قعرنشین است.

تیم دوم‌های کم شانس

گروه A را تیم‌های العین امارات، پاختاکور ازبکستان، الفیحای عربستان و آخال هند تشکیل می‌دهند.

العین و پاختاکور در امارات سه‌شنبه، هفتم آذر از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت هم‌زمان، به مصاف یکدیگر می‌روند، بازی رفت سه بر صفر به سود حریف اماراتی تمام شده است.

الفیحا در ورزشگاه فیصله بن فهد، از آخال پذیرایی می‌کند. جدال رفت این دو باشگاه هم با یک گل با یک به نفع آخال تمام شده است.

در این گروه، العین ۱۲ امتیازی و صدرنشین است و پاختاکور به همراه آخال، با چهار امتیاز دوم و سوم هستند، نماینده عربستان هم سه امتیازی و چهارم است.

سپاهان و پرسپولیس امیدوار، نساجی در آستانه وداع

پایان هندی نساجی

سه‌شنبه دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به پایان می‌رسد و در گروه D، نساجی ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف بمبئی سیتی هند می‌رود.

دیدار رفت با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان مهدی رحمتی به پایان رسید و حالا در شرایطی که هر دو تیم، حذف شده‌اند، باید دیداری تشریفاتی با یکدیگر برگزار کنند.

در این گروه، الهلال پرمهره، از ۴ بازی، سه برد به‌دست آورده و با ۱۰ امتیاز صدر جدول را در اختیار دارد، در عین ناباوری، تیم نوبهار نمنگان ازبکستان هم ۱۰ امتیازی و به‌خاطر تفاضل گل کمتر، در رده دوم است.

نساجی با ۳ امتیاز رده سوم را اشغال کرده و نماینده هند هم بدون امتیاز و آخر است.

کد خبر 707358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.