«برزگر» نایب‌قهرمان کایاک تک‌نفره آقایان شد

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان گفت: امیررضا برزگر از اصفهان در بخش کایاک تک‌نفره ۱۰۰۰ متر دوم و در بخش کایاک تک نفره ۵۰۰ متر سوم شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان، امروز _هفتم آذر_ به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۶ استان برگزار شد.

وی افزود: ۶۴ ورزشکار از ۱۶ استان گیلان، اصفهان، بوشهر، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، قزوین، هرمزگان، آذربایجان‌شرقی، مرکزی، کردستان، آذربایجان‌غربی، گلستان و کهکیلویه و بویراحمد در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت قایقرانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در فینال کایاک تکنفره ۱۰۰۰ متر، عباس حسینی از گیلان با زمان ۳:۵۹.۰۷۰ دقیقه، امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۴:۰۳.۲۰۰ دقیقه و امیرحسین آقامیرزایی از گلستان با زمان ۴:۰۳.۷۹۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

قاضی‌عسگر ادامه داد: همچنین در فینال کایاک تکنفره ۵۰۰ متر محمد میرزایی از تهران الف با زمان ۱:۴۶.۵۲۳ دقیقه، عباس حسینی از گیلان با زمان ۱:۴۶.۸۱۳ دقیقه و امیررضا برزگر از اصفهان با زمان ۱:۴۷.۴۱۳ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

کد خبر 707349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.