جنجال در یزد و کامبک در مشهد

هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان با دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری شد که دیدار شهداب یزد و پیکان تهران با حاشیه زیادی همراه بود و تیم گیتی‌پسند هم در یک بازی نزدیک از سد میزبان خود گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _یکشنبه پنجم آذر_ مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته، تیم‌های والیبال نیان‌الکترونیک خراسان و گیتی‌پسند اصفهان از ساعت ۱۶:۰۰ در سالن مهران مشهد در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار پنج سته گیتی‌پسند موفق به شکست سه بر دو حریف در خانه شد و توانست جایگاه خود در جایگاه دوم جدول را تثبیت کند.

بازی دو تیم از ست اول با جدال نزدیک میان دو تیم آغاز شد و پس از به طول انجامیدن این ست در بیشتر از ۳۰ دقیقه، با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ به نفع گیتی‌پسند پایان یافت‌. در ست دوم و سوم نیان‌الکترونیک با امتیازات ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید اما در ست چهارم گیتی ۲۵ بر ۲۲ حریف را شکست داد تا ثابت کند.

در نهایت در ست پایانی هم مشهدی‌ها موفق به شکست حریف نشدند و گیتیزن‌ها در خانه نیان‌الکترونیک با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسیدند به ششمین برد خود دست یافته و جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی حفظ کنند و نیان‌الکترونیک هم با سه برد و ۹ امتیاز در رده هفتم جدول باقی ماند.

نتایج هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

ایفا سرام اردکان ۳ - صفر چادرملو اردکان

شهداب یزد ۳ - ۱ پیکان تهران

شهرداری ارومیه ۳ - ۲ سایپا تهران

نیان الکترونیک مشهد ۲ - ۳ گیتی پسند اصفهان

هورسان رامسر ۳ - صفر پاس گرگان

شهرداری گنبد ۱ - ۳ مس رفسنجان

کد خبر 707321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.