استعدادهای ورزشی در رشته کبدی مورد توجه قرار گیرند

رئیس فدراسیون کبدی گفت: استعدادهای ورزشی باید مورد توجه قرار گیرند و رشته کبدی در همه شهرستان‌ها و حتی روستاهای دارای استعداد فعال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عباس اورسجی بعدازظهر امروز _یکشنبه پنجم آذر_ در مجمع انتخابات هیئت کبدی استان کردستان اظهار کرد: بهترین سازمان‌ها و کشورهای توسعه‌یافته دارای برنامه هستند و فدراسیون کبدی هم از این مسئله مستثنی نبوده و دارای برنامه راهبردی با هشت استراتژی است.

وی افزود: هیئت‌های استانی شبیه یک فدراسیون در بخش کوچک‌تر هستند که به صورت جدی می‌خواهیم آنچه را که در برنامه‌های فدراسیون وجود دارد، دنبال و اجرا کنند.

رئیس فدراسیون کبدی با تاکید بر اینکه همه کمیته‌ها باید در هیئت‌های استانی کبدی فعال شوند، گفت: باید از ظرفیت و امکانات نهادهایی همچون شهرداری، کارگری، دانش‌آموزی و بسیج که عضو هیئت‌ها هستند، بهره گرفته شود.

اورسجی تصریح کرد: استعدادهای ورزشی باید مورد توجه قرار گیرند و رشته کبدی در همه شهرستان‌ها و حتی روستاهای دارای استعداد فعال شود.

وی تاکید کرد: مسیر رسیدن ورزشکار به تیم ملی کبدی سخت نیست و هرکس مستحق‌تر باشد، به تیم ملی راه می‌یابد.

رئیس فدراسیون کبدی ادامه داد: باید اختلاف‌ها کنار گذاشته شود و همه برای یک هدف در کنار یکدیگر کار کنند، چون اگر در این مسیر همدلی وجود نداشته نباشد کار به جایی پیش نمی‌رود.

اورسجی به ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های رشته کبدی تاکید کرد و افزود: هیأت‌ها باید با برنامه و در راستای برنامه استراتژیک فدراسیون کبدی حرکت کنند.

استعدادهای ورزشی در رشته کبدی مورد توجه قرار گیرند

ضرورت استفاده از تجربیات پیشکسوتان و تجهیز مربیان به دانش روز

آمنه غلام ویسی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: برای توسعه و پیشرفت هر رشته ورزشی استفاده از نظر پیشکسوتان و تجربیات آن‌ها امری ضروری است.

وی افزود: تجهیز مربیان و اعضای هیأت رئیسه رشته‌های ورزشی به دانش روز نیز از دیگر موارد ضروری است که باعث می‌شود مربیان در پرورش ورزشکاران موفق عمل کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ادامه داد: هیئت کبدی باید بتواند حمایت‌های مالی را برای این رشته ورزشی جذب کند تا ما بتوانیم در مسابقات مهم و بین‌المللی نمایندگانی را از استان کردستان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان کردستان استعدادهای زیادی در رشته‌های ورزشی است، افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در کنار ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی خواهد بود و از هیچ‌گونه کمکی دریغ نخواهد کرد و از فدراسیون هم انتظار داریم که استان ما را یاری کنند.

استعدادهای ورزشی در رشته کبدی مورد توجه قرار گیرند

«محمد سیامک رضاقلی» رئیس هیأت کبدی استان کردستان شد

«محمد سیامک رضاقلی» در این مجمع ۱۲ رأی از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه را به دست آورد و به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کبدی استان کردستان انتخاب شد.

«رفیق رضاقلی» رئیس پیشین این هیئت، در این مجمع پنج رأی را به دست آورد.

کد خبر 707294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.