مسئولان استان به موضوع افزایش قیمت و عدم توزیع مناسب گاز مایع در شیراز ورود کنند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آقایان مسئول لازم است توضیح دهند که دلیل عدم توزیع مناسب گاز مایع همراه با افزایش سرسام‌آور قیمت چیست، از استاندار فارس و فرماندار شیراز درخواست داریم که با جدیت به این موضوع ورود و مسئله را مدیریت و حل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدتقی تذروی امروز _ یکشنبه پنجم آذر _ در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: یکی از معضلاتی که هم‌اکنون در سطح شهر با آن مواجه هستیم، نارضایتی مردم در فصل سرما به جهت عدم توزیع مناسب گاز مایع همراه با افزایش سرسام‌آور قیمت آن است.

وی افزود: مردم مستضعفی که همیشه رکن اساسی انقلاب و دفاع از آرمان‌های انقلاب بوده و هستند و از کمترین امکانات رفاهی و زندگی برخوردار بوده‌اند، اکنون در مضیقه ابتدایی‌ترین مسئله روزمره زندگی یعنی، گرمایش هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: آقایان مسئول لازم است توضیح دهند که دلیل این مشکل چیست، از استاندار فارس و فرماندار شیراز درخواست داریم که با جدیت به این موضوع ورود و مسئله را مدیریت و حل کنند.

بسیج نه یک سازمان، بلکه یک آرمان است

در ادامه همچنین غلامحسن اسکندری عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: بسیج نه فقط یک سازمان و نهاد، که یک آرمان است و جریانی که هر کجا کشور نیاز داشته با سر دویده و حاضر شده است.

وی افزود: امروز وظیفه بسیج صیانت از انقلاب اسلامی است تا همان شعارهایی که چهل و چند سال پیش، مردم به آن‌ها اعتماد کردند و جان و مال خود را فدای آن اهداف والا کردند، تحقق یابد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: امروز بزرگترین و مهم‌ترین انحراف عامل انحراف از انقلاب اسلامی و آسیب‌زاترین عامل به اعتماد مردم، باندهای در هم‌تنیده مافیایی ظلم و فساد هستند که همچون سرطان، به دور گلوی مردم و دست و پای انقلاب اسلامی پیچیده و قصد دارند با مکیدن شیره اعتماد عمومی و با بدنام کردن مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر، به مقصد شوم خود برسند.

اسکندری با اشاره به اینکه مبارزه با فساد احتیاج به خون و آبرو دارد، ادامه داد: جریان فساد، در مقابل ایستادگی جریان صالح بسیج بیکار نخواهد نشست و با پاپوش و انگ چسبانی و آبروریزی قصد عقیم‌سازی هرگونه جریان برآمده از صالحین مصلح را خواهد کرد، اما این بار هم همه خواهیم دید که ایستادگی مصلحین و مبارزه با ظلم و فساد مافیایی، راهگشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: شبکه اختاپوسی فساد بداند، دوران بزن در رو دیگر تمام شده است و جریان اجتماعی بسیج، به یمن رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، به مرحله‌ای از رشد و آگاهی و توانایی رسیده است که از این پس، هرگونه ضربه به جریان صالح را برنمی‌تابد و آن را با پاسخی مؤثر و تعیین کننده جواب خواهد داد.

کد خبر 707280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.