سرویس خواب سفید را چگونه تمیز کنیم؟

رنگ سفید به راحتی لکه‌ها را جذب می‌کند و کثیف می‌شود. افراد برای تمیز کردن سرویس خواب سفید، با مشکلاتی مواجه هستند. چرا که  اگر روش درست را برای تمیز کردن سرویس خواب سفید انتخاب نکنید، امکان دارد که لکه بیشتر شود. اما بی‌دریغ نمی‌توان از دکوراسیون سفید اتاق خواب صرف نظر کرد.

این رنگ و مبلمان چوب سفید بسیار جذاب است اما چگونه می‌توانیم لکه‌ها را از روی سرویس خواب سفید پاک کنیم؟ تانیل چوب با کیفیت‌ترین محصولات چوبی برای سرویس خواب را تولید می‌کند و شما می‌توانید مستقیماً از کارخانه سرویس خواب محبوب خود را خریداری کنید.

حساسیت در عین جذابیت در رنگ سفید

شاید برایتان سوال باشد که چرا با اینکه سفید به راحتی لکه و کثیفی را جذب می‌کند و نشان می‌دهد، برای دکوراسیون و سرویس خواب پسرانه یا دخترانه یا انواع دیگر از آن استفاده می‌کنند؟ رنگ سفید در واقع رنگ خنثی است و بیشتر مردم سعی می‌کنند در چیدمان و دکوراسیون منزل از آن استفاده کنند. رنگ سفید هیچ وقت چشمان شما را خسته نمی‌کند اما باید در نظر بگیرید چنین زیبایی حساسیت قابل ملاحظه خود را نیز دارد. باید نکات بسیار ریزی را رعایت کنید. تا رخت خواب سفیدتان کثیف نشود. برای مثال باید تمام صورت خود را از آرایش پاک کنید. مواد آرایش روی صورت به سرعت جذب سرویس خواب می‌شود و لکه ایجاد می‌کند. مثال دیگر برای افرادی است که عاشق قهوه هستند و دوست دارند موقع نگاه کردن فیلم بر روی تخت، کمی قهوه بنوشند یا خوراکی مورد علاقه خود را بر روی تخت بخورند. اما اگر لکه‌ای به طور سهوی بر روی سرویس خواب بچکد، پاک کردن آن بسیار انرژی بر است و زمان زیادی از شما می‌گیرد. این موارد نشان می‌دهد که اگر سرویس خواب سفید بسیار جذاب است و دکوراسیون اتاق را زیبا می‌کند اما بسیار حساس نیز بوده. پس برای اینکه بتوانید از این رنگ استفاده کنید باید بدانید که چگونه سرویس خواب سفید را تمیز کنید. مشاوران تانیل چوب به طور مستقیم سرویس خواب تولید می‌کند و به خوبی با شگرد پاک کردن سرویس خواب سفید نیز آشنا هستند.

گام به گام تمیز کردن سرویس خواب سفید

تانیل چوب به شما کمک می‌کند تا بتوانید سرسخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرید و با قدرت بیشتر اقدام به تمیز کردن سرویس خواب سفید خود کنید. برای اینکه کثیفی و آلودگی را از روی سرویس خواب پاک کنید باید موارد زیر رعایت شود:

  • در گام اول می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید. یک برس نرم به سر لوله وصل کنید تا به بافت تخت آسیبی نرسد. با این کار در واقع شما زباله‌های ریز مثل خورده‌های غذا را از روی تخت جمع کرده و با قدرت بیشتر به جنگ لکه‌ها می‌روید و می‌توانید با تمرکز بیشتر لکه‌ها را تمیز کنید. قبل از آنکه روش مناسب را برای تمیز کردن سرویس خواب سفید انتخاب کنید باید دستورالعمل روی سرویس را بخوانید. علامت‌های S ، X و یا W و WS هر کدام بهترین روش تمیزی را به شما پیشنهاد می‌دهند.
  • در گام دوم باید تمامی لکه‌های برجسته روی تخت را پاک کنید. برای اینکار می‌توانید از دستمال مرطوب بچه کمک بگیرید. یا یک پارچه کاملا تمیز را با مواد شوینده ملایم مرطوب کنید و به لکه بمالید. حرکاتتان باید خیلی متمرکز و ملایم باشد چرا که امکان دارد لکه پخش شود و قسمت بیشتری از سرویس خواب را آلوده کند. معمولا پارچه‌های میکروفیبر که خیلی نرم هستند بهترین نوع برای تمیزکاری تخت خواب به شمار می‌روند. تانیل چوب، محلول آب و صابون رقیق را نیز برای تمیز کردن سرویس خواب سفید پیشنهاد می‌دهد. بعد از این کار می‌توانید سرویس خواب را درون لباسشویی بشویید تا کثیفی‌های سطحی را از بین ببرد. بعد از شستشوی روکش و روبالشی دقت کنید تا هرگز قبل از خشک شدن، آن ها را بر روی سرویس خواب چوبی پهن نکنید. رطوبت، دشمن چوب است. ابتدا تمامی پارچه و ملافه را خشک کرده و سپس مجدد از آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که روکش سفید تخت خواب شما اگر مرطوب باشد جذب لکه را بالا می‌برد پس هرگز با دست کثیف روکش شسته شده را جابجا نکنید.

محلول‌های قدرتمند برای لکه زدایی

در واقع برای هر نوع لکه باید بتوانید از محلول مناسب استفاده کنید تا تمامی لکه‌ها پاک شود:

لکه چربی

برای اینکه بتوانید لکه‌های چربی را پاک کنید، بهترین محلول ترکیب آبگرم و صابون است. در صورت نبود صابون می‌توانید از سایر موادهای شوینده نیز استفاده کنید. صابون روغن مورفی و یا صابون روغن فولر از جمله صابون‌هایی هستند که برای از بین بردن لکه چربی روی چوب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لکه رنگ یا جوهر

برای پاک کردن لکه رنگ یا جوهر خودکار می‌توانید از خمیر دندان استفاده کنید. البته این نوع خمیر دندان باید بر پایه جوش شیرین باشد. روش پاک کردن لکه به این طریق است که روی پنبه را به خمیر دندان آغشته کنید و سپس چوب را تمیز کنید. همچنین پنبه الکلی تا حد زیادی لک مداد و خودکار را پاک می‌کند.

لکه غذا و خوراکی

سرکه سفید به سرعت لکه غذا، کیک و خوراکی را پاک می‌کند. حتی اگر بر روی تخت خواب خود کپک مشاهده کردید می‌توانید به راحتی با اسپری سرکه سفید لکه را از بین ببرید.

تمیز کردن سرویس خواب سفید مثل روز اول

اینکه بتوانید لکه‌ها را از روی تخت خواب پاک کنید و سرویس خوابتان مثل روز اول بدرخشد، دغدغه بسیاری از مردم است و نباید برای آن نگران باشید. اگر با مشاوران تاینل چوب تماس بگیرید، آنها بهترین و موثرترین راهنمایی را برای تمیز کردن سرویس خواب سفید، در اختیارتان می‌گذارند. جنس چوب، جنس پارچه و کیفیت، بر تعیین روش نظافت رختخواب موثر است. همچنین هر لکه دستورالعمل پاکیزگی مخصوص خود را دارد که باید به آن توجه کرد. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش تانیل چوب تماس بگیرید.

کد خبر 707273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.