امروز بسیج بیشترین قدرت نرم جهان را دارد

امام جمعه شهرستان فلاورجان گفت: این حرکت بسیج زمینه‌ساز ظهور است و اکنون قدرت نرم اول جهان بسیج ایران است، این قدرت نرم از راه خاصی فراهم نمی‌شود، بلکه با آگاهی به اخبار جهان و با هدایت و خط‌دهی رهبری اتفاق می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد قدوسی صبح امروز _یکشنبه پنجم آذر_ در مراسم رژه گردان‌های نمونه بسیج شهرستان فلاورجان ضمن تبریک سالروز تأسیس بسیج و عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: تأسیس بسیج یکی از ویژگی‌های است که ما از بصیرت و دانایی و هوشمندی امام خمینی (ره) برگرفته‌ایم.

وی افزود: امروز هرچه از زمان تأسیس می‌گذرد، متوجه می‌شویم که چه مقدار امام (ره) آینده‌نگر بودند و این انقلاب باید جهانی شود.

امام جمعه شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: این حرکت بسیج زمینه‌ساز ظهور و اکنون قدرت نرم اول جهان، قدرت بسیج ایران و ایران است. این قدرت نرم فقط از راه خاصی فراهم نمی‌شود، بلکه با آگاهی به اخبار جهان و با هدایت و خط‌دهی رهبری اتفاق می‌افتد.

قدوسی اضافه کرد: ما بسیجی را فقط در مرزها و فعالیت‌های نظامی نمی‌شناسیم، بلکه بسیج هر جا احساس نیاز کند حضور پیدا می‌کند و در جبهه‌های جنگ نرم، جبهه‌های فرهنگی و هر جبهه دیگر که احساس نیاز شود، پرچم‌دار است.

وی ادامه داد: بسیج بر گرفته از اسلام ناب محمدی و اسلامی است که بر اساس نیازهای بشر است و هر جا که بسیج حضور داشته است، ما به نحو احسنت موفق بوده‌ایم و هر جا موفق نبودیم، به دلیل تطابق نداشتن تفکر مسئولان با تفکر بسیج بوده است‌.

امام جمعه شهرستان فلاورجان گفت: این تفکر بسیجی است که استکبار را به زانو در آورده است و حال جبهه مقاومت به رهبری مقام معظم رهبری با تفکر بسیجی دشمن را عقب نشانده و خوار و ذلیل کرده است.

کد خبر 707243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.