بهره‌برداری از ۱۹ کیلومتر پروژه چهارخطه بیجار-دیواندره

۱۹ کیلومتر از پروژه چهارخطه بیجار-دیواندره، امروز (یکشنبه) با حضور استاندار کردستان و سایر مسئولان استانی به افتتاح رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، ۱۹ کیلومتر از پروژه چهارخطه بیجار-دیواندره به عنوان یک طرح اولویت‌دار در تسریع ترافیک استان کردستان به سمت مرکز کشور، امروز _یکشنبه پنجم آذر_ با حضور استاندار کردستان به افتتاح رسید.

جهانگیر الیاسی، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در آئین بهره‌برداری از این محور اظهار کرد: این مسیر به طول ۵۵ کیلومتر از جمله مسیرهای مهم استان در هدایت ترافیک استان‌های شمال و مرکز کشور به سمت شهرهای مرزی بانه، مریوان و مرزهای باشماق و سیرانبند است.

وی افزود: ارتقای این مسیر به چهارخطه در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است که امروز با حضور استاندار کردستان ۱۹ کیلومتر از آن مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به هزینه‌کرد هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این حجم از عملیات تصریح کرد: کاهش هزینه‌های استهلاک، کاهش مصرف سوخت و صرفه‌جویی در زمان، افزایش ایمنی تردد، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن و ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه مناسب و بزرگراهی در استان از اهداف احداث این پروژه است.

کد خبر 707198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.