تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی مطابق اولویت‌بندی دستگاه‌ها انجام می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت‌بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد در حاشیه برگزاری کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: این کارگروه با رویکرد بررسی طرح‌های اقتصادی، حوزه سرمایه‌گذاری و تعهد دستگاه‌ها در بخش اشتغال به صورت هفتگی برگزار می‌شود و زمینه‌ساز برخی تصمیمات و مصوبات در شورای برنامه‌ریزی استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین رویکرد این کارگروه هم‌پوشانی وظایف بین دستگاهی است، افزود: در جلسه امروز سه بخش مورد بررسی قرار گرفت بخش اول جلسه مرتبط با مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری استان و تأمین منابع مالی مورد این پارک در جهت حمایت از شرکت‌های مستقر در پارک بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: مسئله بعدی تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت‌بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن بود که تصمیمات این جلسه برای تصویب به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال می‌شود.

شهرزاد تصریح کرد: بخش سوم نیز در حوزه بررسی کمک‌های فنی اعتباری بود که چند دستگاه در این زمینه عملکرد خوبی داشتند، این کمک‌ها برای اولین بار در سطح کشور در استان هرمزگان و از محل بودجه عمومی و با تعامل با سیستم بانکی برقرار شد.

کد خبر 707196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.