مروری بر حضور بیتا فرهی در برنامه دورهمی + فیلم

بیتا فرهی، بازیگر سینما و تلویزیون، سال ۱۳۹۶ مهمان برنامه دورهمی شد و در این حضور از خاطرات خود تا نحوه انتخابش در فیلم هامون گفت و در نهایت هدیه جالبی به موزه دورهمی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیتا فرهی بازیگر فیلم به یادماندنی هامون، در بیست‌ویکم مرداد ۹۶ مهمان برنامه دورهمی شد و از ازدواج در ۱۷ سالگی تا خاطراتی از هامون گفت و هدیه جالبی به موزه دورهمی تقدیم کرد.

مهران مدیری مجری برنامه دورهمی از وی خواست درباره قوی بودن در زندگی صحبت کند و فرهی پاسخ داد: «بله من زنی بسیار قوی هستم چون در زندگی با مسائلی روبه‌رو شده‌ام که من را قوی بار آورده است. زمانی که مادرم فوت کرد به دلیل وابستگی زیادی که به او داشتم، مدتی بیمار شدم. من برخلاف چهره‌ام آدم بسیار احساساتی هستم و برخلاف تصور همه در یک خانواده معمولی به دنیا آمده‌ام نه یک خانواده پولدار و اصلاً اهل تجمل نیستم؛ ظاهر من باعث شده است که کارگردان‌ها در فیلم نقش زن متمول را به من پیشنهاد دهند و این برخلاف میل باطنی من است.»

بیتا فرهی درباره شروع بازیگری و نقشش در هامون نیز گفت: «من اصلاً در وادی بازیگر شدن نبودم و به نظرم قسمت بود که وارد این حرفه شدم چون من از سینما کاملاً به دور بودم و اصلاً تصور بازیگر شدن را هم نداشتم؛ آقای چشم‌آذر یکی از دوستان صمیمی دایی من بودند و یک روز که به منزل دایی‌ام آمده بودند من را آنجا دیدند و گفتند که تو به درد نقش مهشید فیلم داریوش می‌خوری و از آنجا بود که من برای این نقش انتخاب شدم و در این کار با مرحوم خسرو شکیبایی که یکی از بهترین‌های دنیاست هم‌بازی بودم و خیلی به من در ایفای نقش‌هایم کمک می‌کرد و من بعد از هامون ۳ کار مشترک با خسرو شکیبایی داشتم.»

وی در پایان برنامه نیز یک کشکول و سه تسبیح به موزه برنامه دورهمی هدیه داد و گفت: اینها معنادارترین وسایل در زندگی من هستند.

در ادامه نیز بخشی دیگر از صحبت‌های فرهی در این برنامه را ببینید:

به گزارش ایمنا، بیتا فرهی به‌دلیل عارضه ریوی و قلبی، چهارم آذرماه ۱۴۰۲ در بیمارستان دی درگذشت.

کد خبر 707177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.