اقتدار و صلابت کشور ثمره خون شهدا است

معاون قضایی دادگستری استان کرمانشاه اقتدار و صلابت امروز کشور را ثمره خون مطهر شهدا دانست و گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پابرجا باشد، دشمنان نظام و انقلاب راه به جایی نمی‌برند.

یوسف جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، در حاشیه یادواره شهدای روستای قلعه هرسم اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که دشمنان در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ناتوان و مأیوس هستند، به این خاطر است که فرهنگ ایثار و شهادت در نقطه‌نقطه کشور وجود دارد.

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان تلاش زیادی کردند تا این انقلاب نوپا را ساقط کنند، از همین رو با تجهیز گروهک‌های تروریستی در همان روزهای آغازین و پس از آن تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران تلاش کردند ریشه درخت انقلاب را خشک کنند.

معاون قضائی دادگستری کرمانشاه خاطرنشان کرد: از آن جا که ملت با بصیرت ایران راه خود را پیدا کرده بودند با جان‌فشانی به نبرد با دشمنان پرداختند و از گوشه و کنار این مملکت به جبهه‌ها اعزام شدند و اجازه ندادند ذره‌ای از آب و خاک این مملکت به تاراج برود.

جلیلیان تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پابرجا باشد، دشمنان نظام و انقلاب راه به جایی نخواهند برد، ملت بزرگ و بابصیرت ایران راه خود را پیدا کرده‌اند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مدافع ارزش‌های نظام اسلامی بوده‌اند.

وی با تمجید از مردم اسلام‌آباد غرب و اهالی روستای قلعه هرسم گفت: آن‌ها همیشه در دفاع از آرمان‌های انقلاب حاضر بوده‌اند و با تقدیم شهدای زیادی نقشی غیرقابل انکار در عزت و اقتدار امروز کشور داشته‌اند.

کد خبر 707174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.