راه‌اندازی داشبورد آنلاین برای پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی داشبورد شهروندی و آنلاین رصد پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد با هدف اطلاع و امکان مشاهده میزان پیشرفت و جزئیات تمام پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد به صورت آنلاین و مکان‌مند توسط شهروندان خبر داد.

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: داشبورد آنلاین مکانی پروژه‌های عمرانی با تجمیع و ارائه مجموعه‌ای از اطلاعات ثبتی و برخط از چهار سامانه عملیاتی شهرداری مشهد یعنی سامانه قراردادها، سامانه کنترل پروژه، سامانه مدیریت صورت وضعیت‌ها و سامانه بودجه و اعتبارات است.

وی افزود: این داشبورد علاوه بر معرفی پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد، امکان رصد مداوم پیشرفت ریالی و فیزیکی هر پروژه، مبلغ پروژه، مشاهده پراکندگی پروژه‌ها در سطح شهر و تصاویر مربوط به پروژه‌های بزرگ را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد از سایر ویژگی‌های این داشبورد می‌توان به امکان فیلتر کردن پروژه‌ها براساس محدوده اعتبار، مساحت، خدمات برنامه و حوزه‌های مجری و بهره بردار، مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و …، مشاهده پراکندگی پروژه‌های بر روی نقشه و در یک نگاه، نمایش لایه‌های خاص موضوعی و موضعی و همچنین نمایش پروژه‌های مرتبط با تملکات، محلات بازآفرینی و پروژه‌های محوری نام برد.

سمیعی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه فاش (فضای اطلاع‌رسانی شفاف شهرداری مشهد) به آدرس https://fash.mashhad.ir به داشبورد مذکور دسترسی داشته باشند.

کد خبر 707151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.