«ناصر فتحی» به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ناصر فتحی به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس این سازمان، طی حکمی ناصر فتحی را به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان منصوب کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این حکم آورده است: «امید است با استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت‌محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردمی‌سازی»، «پاک‌دستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، برنامه زیرنظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری موفق و موید باشید.»

فتحی پیش از این مدیرکل دفتر نظارت و هماهنگی اجرای طرح‌های سازمان نوسازی مدارس کشور بود و سابقه سرپرستی اداره‌کل نوسازی مدارس استان تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری هرمزگان و مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان را نیز در کارنامه خود دارد.

پیش از فتحی، «مجید نسیمی» به مدت ۲۱ ماه مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان بود که از زحمات وی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 707133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    چرا اینقدر بی سر و صدا؟ دولت که کلا مدرسه سازی و نوسازی و تعمیر مدارس را رها کرده و به جای مشارکت سابق با خيران، کلا کل ساخت و تعمیر و حتی بخشی زیادی از تجهیز را به خيران سپرده. حالا خيران مدرسه ساز استان اصفهان باید از خبرگزاری هن از معرفی مدير کل جديد نو سازی مدارس استان اصفهان باخبر شوند؟