اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از  اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نیازمندان و نوعروسان کمیته امداد خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۳۱۳ سری جهیزیه با هم‌افزایی قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران تأمین و طی مراسمی در هفته بسیج مستضعفان بین نوعروسان تحت حمایت این نهاد و نیازمندان استان توزیع شد.

وی با اشاره به ارزش ریالی این هدایا افزود: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ضروری از جمله یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه تهیه اقلام ضروری جهیزیه یکی از اقدامات مؤثر این نهاد در بسترسازی سالم برای تشکیل زندگی با ازدواج آسان است، تصریح کرد: این امر با مشارکت خیران، نیکوکاران و همکاری سازمان‌های مختلف هر سال در حال انجام است و تلاش می‌کنیم هیچ نوعروس متقاضی جهیزیه در پشت نوبت دریافت باقی نماند.

وی با بیان اینکه تلاش شده که در قالب هم‌افزایی در استان کارهای مهم و بزرگی رقم بخورد، گفت: یکی از برنامه‌های این نهاد در راستای تحقق قانون جوانی جمعیت همین موضوع تأمین جهیزیه است تا بتوانیم گامی در مسیر تعالی جمعیت و استحکام بنیان خانواده برداریم.

کد خبر 707120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.