ورزش محلات شهر اهواز نیازمند توجه بیشتر است

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر توجه بیشتر به ورزش محلاتگفت: ورزش محلات و زمین‌های ورزشی محلی، سبب می‌شود جوانان اوقات فراغت خود را با یک تفریح سالم پر کنند و برای ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی آماده شوند.

سیدمحمدجواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز درباره سیاست‌گذاری چگونگی فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و کمک به مساجد و هیئت‌هایی که کار فرهنگی انجام می‌دهند، بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: ارتباط با مساجد و هیئت‌ها یک تعامل دوطرفه است به این صورت که هم آن‌ها بتوانند از کمک‌های شهرداری بهره‌مند شوند و هم اینکه نظرات مدیریت شهری در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی اعمال شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و جوانان شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: تشکیلات ورزش محلات اهمیت زیادی دارد، بنابراین معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری باید به آن توجه ویژه‌ای کند؛ چراکه حدود ۴۰۰ تیم ورزشی در محلات اهواز وجود دارد و به‌طور عمده در زمین‌های خالی فعالیت و ورزش می‌کنند.

رضوی با تاکید بر حضور معاونت فرهنگی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و جوانان، اضافه کرد: وجود ورزش محلات و زمین‌های ورزشی محلی سبب می‌شود جوانان اوقات فراغت خود را با یک تفریح سالم پر کنند و برای ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی آماده می‌شوند؛ در این خصوص شهرداری می‌تواند در حوزه‌های مختلف حمایت لازم را انجام دهد.

کد خبر 707117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.