سپاهان هیچ لیست ورود و خروجی ندارد / این شایعات هدفمند در حال انتشار است

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده در آستانه رقابت‌های آسیایی ما، سپاهان هیچ لیست ورود و خروجی ندارد و مطرح شدن این شایعات، در آستانه دیدار حساس سپاهان سوال‌برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسعود سعیدی در برنامه زنده رادیویی با اشاره به شایعاتی که در خصوص لیست خرید و فروش باشگاه سپاهان مطرح می‌شود، اظهار داشت: هر زمان سپاهان یک بازی حساس در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد، حاشیه‌های مختلفی که صحیح نیست، پیرامون تیم مطرح می‌شود؛ این در حالیست که این حاشیه‌ها واقعیت ندارد و صرفاً شایعاتی است که پیرامون باشگاه مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر که تیم ما در میانه مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و در شرایطی که تیم ما در کوران مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد، به هیچ وجه موضوعات مطرح شده صحت ندارد و هیچ صحبتی در خصوص لیست خروج یا لیست ورود باشگاه مطرح نشده است.

مدیر رسانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: تمام تمرکز ارکان مختلف تیم فوتبال و باشگاه بر این معطوف شده که عملکرد خوبی در مسابقات پیش‌رو به نمایش بگذارند و موضوع لیست خروج یا ورود به هیچ وجه صحیح نیست.

سعیدی ادامه داد: موضوع مهم آن است که مطرح شدن این شایعات در شرایطی که سپاهان در جبهه‌های مختلف در حال رقابت است، جای سوال دارد.

وی درباره بازی دوشنبه مقابل نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: سپاهان روز دوشنبه بازی مهمی در پیش دارد و تمرکز ما بر آن معطوف شده که با کسب امتیاز این مسابقه شرایط خود را برای صعود بهبود بخشیم.

مدیر رسانه تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم سپاهان فردا آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان پشت‌سر می‌گذارد و پس از آن به سمت تهران حرکت می‌کند تا روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نیروی هوایی عراق برود.

سعیدی خاطرنشان کرد: تیم ما در این مسابقه همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و از همه بازیکنان در این مسابقه استفاده کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم هواداران سپاهان که در بازی گذشته تیم در مسابقات آسیایی حمایت ویژه خود را از این تیم نشان دادند، باز هم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و با حمایت خود زمینه عملکرد خوب تیم ما را فراهم کنند.

کد خبر 707098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.