تلاش برای رشد تولید، جهاد است

امام جمعه کرمانشاه در دیدار با مدیران ادارات و شرکت‌های زیرمجموعه‌ی بنیاد مستضعفان در استان، ضمن قابل تقدیردانستن خدمات بنیاد مستضعفان در راستای سرمایه‌گذاری در کرمانشاه،گفت: باید قانون به‌گونه‌ای باشد که بخش خصوصی را به سرمایه‌گذاری تشویق کند و مسئولین باید مشوق سرمایه‌گذاران در استان باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری غفوری در دیدار امروز شنبه _ چهارم آذرماه با مدیران ادارات و شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، ورود مردم به فعالیت‌های اقتصادی را برای رونق جامعه و ریشه‌کن‌کردن بیکاری بسیار مهم خواند و گفت: مسئولین باید زمینه را برای فعالیت‌های اقتصادی مردم فراهم کنند و تسهیل‌گر رشد سرمایه‌گذاری در استان باشند.

وی با تأکید بر اینکه بنیاد مستضعفان بیش از سایر مجموعه‌ها باید اوامر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در زمینه اقتصاد را اجرایی کند اظهار داشت: به‌لطف خدا بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در محرومت‌زدایی توفیقات ارزنده‌ای کسب کرده‌اند اما مناطق حاشیه‌ای و استان کرمانشاه نیازمند توجه و تلاش بیشتر هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق حاشیه‌ای باید قوت بگیرد، عنوان کرد: ارتقای فرهنگی در این مناطق می‌تواند فضای حاکم را تغییر دهد و شرایط موجود را دگرگون کند.

وی افزود: خدمات بنیاد در ایام اربعین ارزشمند و اثرگذار است و باید پیوست فرهنگی برجسته‌تری پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری تلاش برای افزایش رونق اقتصاد و رشد تولید را جهاد دانست و تصریح کرد: توسعه کمی و رشد کیفی فعالیت‌های اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جامع، مجاهدت خالصانه و تلاش مجدانه است.

کد خبر 707054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.