پروژه تعریض پل قشلاق سنندج به بهره‌برداری رسید

پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق در شهر سنندج امروز (شنبه) با حضور جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق شهر سنندج بعدازظهر امروز _شنبه چهارم آبان_ با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: خدمت‌رسانی و خدمت‌گذاری در مرکز استان به ویژه در حوزه مدیریت شهری، ویترین و نمایشگاه خدمات نظام در کل استان بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با همدلی و رویکرد تعاملی بسیار خوبی که بین شورا و شهرداری وجود دارد شهرداری سنندج در حال ارائه خدمات بسیار خوب و چشمگیری در سطح شهر است.

استاندار کردستان گفت: نتیجه و خروجی تعامل بسیار خوبی بین شورا و شهرداری و نظارت خوب معاونت عمرانی موجب انجام اقدامات بسیار خوب و اجرای پروژه‌های متعدد در سطح شهر شده است که هر از چندگاهی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: امروز پروژه تعریض پل قشلاق به عنوان یکی از ضرورت‌ها در شهر سنندج که سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود به بهره‌برداری رسید و تقدیم مردم شهر سنندج و استان شد.

وی رویکرد مدیریت شهری سنندج را بسیار خوب و مؤثر دانست و افزود: شهر سنندج با توپوگرافی خاص فرصت‌هایی در ادوار مختلف از دست داده و با مشکلات اعتباری و درآمدی هنوز راه‌های نرفته زیادی دارد و پروژه‌های زیادی باید در آن اجرا شود که امیدواریم با همین عزم این مهم تحقق پیدا کند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری، طراحی و ظرفیت‌سازی‌های خوبی صورت گرفته است که امیدواریم در یکی دو ماه آینده با برگزاری یک همایش خوب و دعوت از سرمایه‌گذاران گامی مؤثر در مسیر توسعه همه جانبه مرکز استان برداریم.

پروژه تعریض پل قشلاق سنندج به بهره‌برداری رسید

اجرای پروژه تعریض پل قشلاق با هدف کاهش ترافیک

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج نیز در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: با توجه به قرارگیری پل قشلاق در ورودی شهر (محور سنندج -همدان) بر روی رودخانه قشلاق، به علت تردد بسیار زیاد و نبود عرض مناسب سواره‌رو در پل موجود، شاهد افرایش ترافیک بودیم.

وی افزود: تأخیر در انجام امور شهری و کاهش بازدهی، افزایش خستگی و استرس ناشی از رانندگی، افزایش آلودگی هوا و آلودگی صوتی از تأثیرات منفی ترافیک زیاد در این محور بود.

شهردار سنندج با بیان اینکه شهرداری سنندج با هدف رفع این مشکل اجرای پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق را در دستور کار قرار داد، گفت: افزایش شبکه معابر، تسهیل شبکه عبور و مرور، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

رشیدی به مشخصات فنی پروژه هم گریزی زد و گفت: تعریض پل قشلاق به طول ۵۰۰ متر به عرض ۹ متر، تعداد ۱۲ شمع به عمق ۷ تا ۲۳ متر، ۱۲ ستون به ارتفاع ۵ متر، ۵ دهنه ۲۰ متری و اجرای ۵۰۰ متر روشنایی از عملیات‌ها در اجرای این پروژه بوده است.

پروژه تعریض پل قشلاق سنندج به بهره‌برداری رسید

کد خبر 707052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.