ذوب‌آهن ۱ _ استقلال ۱ ؛ بازی بزرگ برنده نداشت

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر به‌مصاف هم رفتند که در پایان حکم به تقسیم امتیازات داده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه مسابقات هفته یازدهم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۰ امروز _شنبه چهارم آذر_ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با یکدیگر دیدار کردند که در پایان دوتیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران

ورزشگاه:

فولادشهر - حضور بیش از ۱۳ هزار هوادار

کوبل‌داوری:

امیرسامان سلطانی (داور وسط)، حسین مرادی (کمک‌داور اول)، علی احمدی (کمک‌داور دوم) و حسین زیاری (داور چهارم)

گل‌ها:

آرمین سهرابیان (دقیقه ۶۲- استقلال تهران)

مجید علیاری (دقیقه ۷۷- ذوب‌آهن اصفهان)

کارت‌زرد:

آرمین سهرابیان (دقیقه ۷۲- استقلال تهران)

امید حامدی‌فر (دقیقه ۶۴- استقلال تهران)

آرمان رمضانی (دقیقه ۸۸- استقلال تهران)

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

پارسا جعفری، محمد قریشی، پوریا آریاکیا، امیرحسین جدی، شایان مصلح، نادر محمدی، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی، مهرداد رضایی، مجید علیاری و محمدجواد محمدی.

ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امید حامدی‌فر، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، آرش رضاوند، مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان.

شرح بازی:

دقیقه ۶: کرنر خوب و تمرین شده آبی‌ها خطرساز شد. ارسال زمینی مهدی پور روی خط محوطه جریمه به کوین یامگا رسید که ضربه او را جعفری مهار کرد.

دقیقه ۲۱: پرتاب بلند نادر محمدی از میانه‌های میدان، در محوطه جریمه استقلال با ضربه سر گوستاوو بلانکو همراه شد و توپ او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به کرنر رفت.

دقیقه ۲۲: در یک رفت و برگشت، توپ به مهرداد رضایی رسید که ارسال او به روی دروازه نصیب شایان مصلح پیش تاخته شد که ضربه چکشی او را حسینی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۲۴: استقلال از سمت چپ یک حمله را تدارک دید که ضربه ابوالفضل جلالی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه ضربه مهدی‌پور از راه دور زده شد که با اختلاف زیاد از بالای دروازه ذوبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴: استقلال یک موقعیت خوب دیگر را نیز از دست داد. آرمین سهرابیان از سمت چپ به حرکت درآمد که ارسال این بازیکن روی قوس پشت محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید و شلیک محکم و زمینی این بازیکن را پارسا جعفری به زحمت و در گوشه دروازه مهار کرد.

دقیقه ۲+۴۵: سانتر مهدی مهدی‌پور در محوطه جریمه ذوب‌آهن به گوستاوو بلانکو رسید و این بازیکن نیز توپ را به خوبی به امید حامدی‌فر سپرد که ضربه او در محوطه جریمه با برخورد به مدافع ذوب‌آهن در دستان پارسا جعفری آرام گرفت.

دقیقه ۶۸: مجید علیاری از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد که شوت محکم و زمینی این بازیکن به شکل خطرناکی از مقابل دروازه استقلال رد شد.

دقیقه ۸۴: یک ارسال از سمت راست استقلال به روی دروازه با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: شوت باقرپسند از پشت محوطه جریمه با برخورد به یکی از مدافعان استقلال راهی کرنر شد. در ادامه ارسال کرنر فردین یوسفی در تیر یک به امید لطیفی رسید که ضربه سر خطرناک این بازیکن را حسینی دفع کرد.

شرح گل‌ها:

۰ - ۱ (آرمین سهرابیان، دقیقه ۶۲): شوت دیدنی و از راه دور آرمین سهرابیان مدافع پیش‌تاخته آبی‌پوشان پایتخت در دقیقه ۶۲ به گل اول استقلال تبدیل شد.

۱ - ۱ (مجید علیاری، دقیقه ۷۷): حرکت در عرض مجید علیاری و ضربه او در شرایطی که خارج از چارچوب بود، با برخورد به پای مهدی مهدی‌پور تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا گل تساوی میزبان اینگونه به ثمر برسد.

نکات ویژه:

جایگاه هواداران استقلال در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه پر شد و هواداران استقلال معتقد بودند باید سکوهای بیشتری در اختیارشان قرار بگیرد.

برای بازی امروز آیدی‌کارت مهدی هاشمی‌نسب صادر شد تا وی بتواند در این مسابقه روی نیمکت استقلالی‌ها بنشیند.

همچنین این مسابقه با دوربین‌های کیفیت HD پوشش داده شده است‌. اتفاقی که برای دومین‌بار پس از جدال سپاهان و پرسپولیس در اصفهان افتاد.

کد خبر 707051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.