فرهنگ «هر بسیجی یک مهارت» از استان کرمان آغاز شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: فرهنگ مهارت باید گسترش یابد و فرهنگ «هر بسیجی یک مهارت» باید از استان کرمان آغاز شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، امیر حسن‌زاده در رزمایش جهادگران عرصه صنعت اظهار کرد: با وجود واحدهای دانشگاهی متعدد در کشور و استان اما هنوز تولید و کشاورزی ما علمی نشده و دانش‌بنیان‌ها در کنار صنعت و تولید قرار نگرفته‌اند.

وی با بیان اینکه کار دولت، راهبری مسائل و رفع موانع است و تولید کننده باید مسیر خود را پیدا کند، افزود: مهمترین مسئله در این مسیر توجه به زنجیره ارزش است؛ تولید کننده‌ای که زنجیره ارزش را متوجه نشود، شکست می‌خورد؛ ضمن اینکه در تولید باید به مهارت توجه داشت.

معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرهنگ مهارت باید گسترش یابد و فرهنگ «هر بسیجی یک مهارت» از استان کرمان آغاز شود، گفت: بسیج مهندسین با همراهی تیم اقتصادی استان در شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه «هر بسیجی یک مهارت» و «هر پایگاه یک مرکز رشد» باید گسترش یابد، خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد کارخانه نوآوری در استان هستیم تا ایده‌ها به تجاری‌سازی برسند.

به گزار شایمنا، در این جلسه تفاهم‌نامه سه‌جانبه میان سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان، دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به امضا رسید.

کد خبر 707049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.