عملکرد ذوبی‌ها در خانه بهبود می‌یابد؟

تیم فوتبال ذوب‌آهن که در پنج بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر عملکرد خیلی خوبی نداشته به‌دنبال ارتقای آن مقابل استقلال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران عصر امروز _شنبه چهارم آذرماه_ در چارچوب یازدهمین هفته بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موسوم به خلیج‌فارس از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بایکدیگر مصاف خواهند کرد.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در پنج بازی قبلی خود در خانه عملکرد چندان خوبی نداشته و به‌جز کسب فقط یک پیروزی مقابل تراکتور، در چهار بازی دیگر متحمل دو شکست شده و دو تساوی را نیز ثبت کرده است به‌دنبال بهبود و ارتقای عملکرد خانگی‌اش خواهد بود و در تلاش است تا در برابر استقلال صدرنشین نتیجه مناسبی بگیرد.

از آن‌طرف هم استقلال تهران تا اینجای فصل در بازی‌های خارج‌ازخانه دو برد به‌دست آورده و یک تساوی و یک شکست حاصل کار شاگردان جواد نکونام بوده است. البته که آبی‌های پایتخت در ۱۰ بازی قبلی خارج‌ازخانه خود فقط دو باخت و دو تساوی داشته و شش بازی دیگر را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است.

همه این آمارها نشان‌دهنده این است که یک بازی جذاب در ورزشگاه فولادشهر تماشا خواهیم کرد. تقابلی که یک تیم را با کسب نتیجه دلخواه به جایگاه دوم جدول می‌رساند و جایگاه یک تیم دیگر را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم‌تر خواهد کرد. ضمن اینکه سرمربی ذوب‌آهن هم تاکنون نتوانسته استقلال را شکست دهد و این طلسم هم می‌تواند امروز شکسته شود.

کد خبر 707031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.