تصادف سواری و کامیون در قزوین یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

فرمانده پلیس راه استان قزوین از برخورد مرگبار سواری هیوندا و کامیون بنز خبر داد و گفت: در این تصادف جاده‌ای یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از برخورد مرگبار سواری هیوندا و کامیون بنز خبر داد و اظهار کرد: در این تصادف دلخراش رانندگی یک‌نفر کشته شده و ۳ مصدوم و مجروح هم از این سانحه بر جای مانده است.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه رانندگی در آزادراه قزوین-زنجان بعد از پمپ بنزین دوقلوها بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی هیوندا با چهار سرنشین با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که یکی از سرنشینان هیوندا به علت شدت صدمات وارده در دم فوت کرد و سه نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه علت این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست؛ قوانین عبور و مرور را رعایت کرده تا سفری ایمن را برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

کد خبر 706968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.