۴ شهرستان استان اصفهان سفیدپوش شد / تا آخر هفته منتظر بارش برف نباشید

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان هفته جاری و ۱۰ روز آینده خبری از بارش برف در مناطق استان نیست.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره بیشترین بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان اصفهان اظهار کرد: در این مدت روستای سرداب از توابع فریدون‌شهر با هفت سانتی‌متر، فریدون‌شهر پنج سانتی‌متر، سنگباران فریدون‌شهر یک سانتی‌متر، چادگان یک سانتی‌متر، اردستان و سمیرم با بارش‌های پراکنده برف سفیدپوش شده است.

وی با اشاره به آمار میزان بارش باران در شهرستان‌های اصفهان تا صبح روز گذشته، سوم آذر افزود: بیشترین بارش‌ها با میانگین بارشی ۵.۳ میلی‌متر در شهرستان چادگان، فریدون‌شهر با ۳.۵ میلی‌متر بارندگی و زرین‌شهر با ۰.۷ میلی‌متر بارش گزارش و ثبت شده است.

سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا پایان هفته جاری و ۱۰ روز آینده خبری از بارش برف در مناطق استان نیست، خاطرنشان کرد: طی روز دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در سطح استان با وزش باد، تندبادهای لحظه‌ای و افزایش آلودگی هوا مواجه خواهیم بود.

کد خبر 706926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.