سیاست باشگاه جذب نکردن بازیکنان آزاد است / بستری برای بازیکنان سرباز فراهم کرده‌ایم

سرمربی تیم پرواز هوانیروز گفت: سیاست باشگاه بر جذب نکردن بازیکن آزاد است و در تلاش هستیم بستر بازی در تیم برای بازیکنانی فراهم باشد که سرباز هستند و در آینده بتوانند ورزش خود را ادامه دهند.

حسین رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سروش عرشی، سرمربی اسبق تیم پرواز هوانیروز زحمات بسیاری برای تیم کشید و پس از استعفای وی به دلایل شخصی که پس از بازی هفته اول رخ داد، قرار بر سرمربی شدن من نبود و فقط برای کمک به سرمربی سابق به تیم آمدم.

وی با بیان اینکه تیم هوانیروز جوان است میانگین سنی زیر ۲۰ سال دارد و بیشتر بازیکنان آن از تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان هستند، افزود: به‌طور تقریبی بازیکنان کم‌تجربه اما با انگیزه بسیار داریم، از این‌رو می‌توانیم در ادامه لیگ حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم.

رحمتی یادآور شد: هفته اول لیگ هندبال روبه‌روی قهرمان لیگ سال گذشته بازی کردیم که تا دقیقه ۵۷ بازی را مساوی نگه داشتیم و دقایق آخر بازی اسیر بی‌تجربه بودن بازیکنان خود شدیم و در نتیجه با اختلاف سه گل برد را به تیم مقابل هدیه کردیم، همین‌طور مقابل تیم‌های دیگر که بسیار پرمهره بودند و توقع برد از تیم نداشتیم؛ اما امیدوار به آینده تیم هستیم.

وی ادامه داد: در لیگ هندبال تیم‌هایی مثل سپاهان، مس کرمان، زغال‌سنگ طبس، پلیمر، شهید شاملی کازرون و گیتی‌پسند برای قهرمانی بسته شده‌اند و می‌جنگند و البته بازی مقابل آنها دشوار است، به‌خصوص که تیم ما به‌عنوان یک تیم حامی بازیکنان سرباز، بودجه خاصی ندارد و سیاست باشگاه بر این است که بازیکن آزاد نگیریم و بستر تیم برای بازیکنانی باشد که سرباز هستند تا باعث افت ورزش حرفه‌ای آن‌ها نشود و در آینده بتوانند ورزش خود را ادامه دهند و برای تیم‌ملی بازی کنند.

سرمربی تیم پرواز هوانیروز اذعان کرد: تیم پرواز هوانیروز سال جاری نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر شده است، زیرا حدود ۹ نفر از نفرات اصلی تیم را به دلیل تمام شدن خدمت سربازی آنان از دست دادیم اما سه، چهار نفر از بازیکنان تیم‌ملی نوجوانان و جوانان سال گذشته وارد تیم شده‌اند و امیدمان پرورش این بازیکنان ضمن حفظ سهمیه لیگ و در نهایت ارتقای رتبه است.

رحمتی تصریح کرد: تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون یک تیم نظامی است، اما با یک اسپانسر قوی که باعث می‌شود تیم برای قهرمانی بسته شود، این تیم چندین سال نیز قهرمان لیگ شد. تیم نظامی بعدی در لیگ، تیم پرواز هوانیروز است که تلاش دارد از جوانان آینده‌‎دار استفاده کند تا بازی آن‌ها نیز از بین نرود.

کد خبر 706902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.