عملیات احداث مجموعه باغ نوش در خانه اصفهان آغاز شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: عملیات عمرانی احداث مجموعه فرهنگی و خانه کودک و نوجوان باغ نوش یکی از پروژه‌های مهم این منطقه بازیربنایی بیش از ۷۵۰ مترمربع و هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال در محله خانه اصفهان در مرحله نخست اجرایی است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات احداث مجموعه فرهنگی و خانه کودک و نوجوان باغ نوش اظهار کرد: باغ بانوان نوش با ساختمانی فرسوده حدود ۱۰۰ مترمربع سال‌های زیادی در خدمت‌رسانی به مردم خانه اصفهان بود و با توجه به استقبال شهروندان از این مرکز و کمبود مکان کافی برای خدمت‌رسانی گسترده‌تر و به احترام مردم اصفهان، عملیات احداث مجموعه فرهنگی مذکور با افزایش بهره‌وری بیشتر در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات گودبرداری و فونداسیون پروژه انجام شده است و در حال حاضر اجرای دیواره‌ها و ستون‌ها پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی داشته است، افزود: مجموعه فرهنگی باغ نوش در سه طبقه با زیربنایی بیش از ۷۵۰ مترمربع و پیش‌بینی هزینه ۱۹۰ میلیارد ریالی حدود دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به سایر عملیات‌های عمرانی مجموعه‌های ورزشی تصریح کرد: با توجه به کمبود مکان ورزشی مخصوص بانوان، در مجموعه فرهنگ‌سرای بانوان فروغی واقع در خیابان علاقمندان، زمینی به مساحت ۲۸۰ مترمربع برای احداث سالن سرپوشیده ورزشی پیشنهاد داده شده که در مرحله طراحی است.

وی ادامه داد: در محله پرتمان نیز زمین ورزشی روبازی به مساحت ۱۰۴۵ مترمربع در نظر گرفته شده است که پیش‌بینی می‌شود احداث آن حدود ۱۹ میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد.

کد خبر 706874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.