۱۵۰۰ دانش‌آموز در پویش «زنگ ترافیک مدارس» منطقه ۳ اصفهان مشارکت کردند

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ۱۵۰۰ دانش‌آموز به همت این منطقه و پلیس راهور شهرستان اصفهان در پویش «زنگ ترافیک مدارس» شرکت کردند.

محمدباقر کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پویش دانش‌آموزی «زنگ ترافیک مدارس» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان به‌ویژه در پایه ابتدایی، به دلیل دنیای محدود ادراکی و ذهنی و تکامل نیافتن توانایی‌های جسمی، همچنین رشد ناکافی در مهارت‌های فردی در برخورد با مخاطرات ترافیکی، از تصمیم‌گیری مناسب و توانایی لازم برای گریز از آن برخوردار نیستند، در بخش ارائه آموزش‌های ترافیکی و قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با حضور پلیس راهور آموزش حضوری با عنوان «زنگ ترافیک مدارس» توسط شهرداری منطقه سه اصفهان برگزار شد.

۱۵۰۰ دانش‌آموز در پویش «زنگ ترافیک مدارس» منطقه ۳ اصفهان مشارکت کردند

وی با بیان اینکه این پویش با همکاری پلیس راهور اصفهان و به‌منظور آشنایی دانش‌آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی ویژه سنین ۷ تا ۱۱ سال برگزار شد، افزود: ۱۵۰۰ دانش‌آموز مقاطع پایه در این ویژه‌برنامه شرکت کردند که به‌صورت حضوری و آنلاین مباحث ترافیکی را آموزش دیدند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: قوانین و مقررات مربوط به عابران پیاده، قوانین مربوط به دوچرخه‌سواری، آشنایی با علائم و هشدارهای ترافیکی، نحوه استفاده از چراغ‌های راهنمایی و رانندگی از جمله مهم‌ترین نکاتی بود که توسط معاونت ترافیک این منطقه با همکاری پلیس راهور در مدارس منطقه صورت می‌گیرد.

کلاهدوزان با اشاره به استقبال معلمان و دانش‌آموزان از این طرح گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد در مدارسی که بیشترین تعداد شرکت‌کننده در آموزش‌های مجازی را دارند، آموزش‌های حضوری نیز برگزار شود.

کد خبر 706864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.