اسرائیل منفورترین و پوچ‌ترین رژیم در جهان است

امام جمعه کاشان گفت: امروز اسرائیل منفورترین کشور دنیا حتی در قلب اروپا است و این موضوع نشان از توجه مردم دنیا به حق و حقانیت دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار کرد: اسرائیل امید داشت که به اهدافش یعنی نابودی حماس و جهاد اسلامی می‌رسد، اما اکنون می‌بینیم که حماس و جهاد اسلامی سرفرازتر از همیشه در صف حق ایستاده‌اند.

خطیب جمعه کاشان گفت: اسرائیلی‌ها ادعا می‌کنند چهارمین ارتش نظامی جهان هستند، گنبد آهنین دارند اما دیدید که چطور توان مقابله با یک ملت آسیب دیده را ندارند.

وی اضافه کرد: شکست اطلاعاتی اسرائیل از همه مهم‌تر بود که نشان داد دشمن طبل تو خالی و یک رژیم پوچ است.

امام جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه پذیرش این آتش‌بس از سوی صهیونیست‌ها به معنای شکست اسرائیل است و پیروزی از جبهه مقاومت اظهار کرد: اسرائیلی که کمک‌های بی‌وقفه مالی، تسلیحاتی، نظامی و اطلاعاتی آمریکا، آلمان، انگلیس و چند کشور مرتجع عربی را داشت اما حریف چند گروه مقاومت در یک باریکه و دو نقطه دیگر خارج از این باریکه نشده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه بسیج را نماد عزت و اقتدار در جامعه دانست و گفت: امروز بسیج به عنوان یک نهاد قدرتمند و در همه عرصه‌ها آمادگی خدمت به مسلمانان است.

امام جمعه کاشان افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که در همه مراحل انقلاب نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و نمونه بارز این امر شکست رژیم صهیونیستی در غزه است.

خطیب جمعه کاشان با اشاره به کارکرد بسیج در جامعه عنوان کرد: امروز بسیج در صحنه علم، اقتصاد، بهداشت، سلامت و در همه صحنه‌ها خوش درخشیده است و امروز دشمن بداند ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی حضرت فاطمه (س) و افکار فاطمی را اوج مبارزه با استکبار دانست و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) از یک شخص دفاع نکرد بلکه از جریان ولایت دفاع کرد، جریانی که از ازل تا ابد ادامه دارد.

امام جمعه کاشان گفت: دشمن می‌خواهد فاطمیه را تبدیل کند به آب راکدی که بوی کهنگی می‌دهد، در حالی که حضرت زهرا (س) یک انسان مدافع و باطل ستیز بود، فاطمیه یک چشمه زلال و همیشه جاری در طول تاریخ است که عمل به آن، ما در مقابل دشمنان و استکبار، ایستاده نگه می‌دارد.

کد خبر 706756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.