مدافع سابق الهلال پس از غلبه‌بر سرطان به دنیای‌ فوتبال بازگشت

جانگ هیون‌سو، مدافع اهل کره‌جنوبی سابق تیم فوتبال الهلال عربستان موفق شد سرطان را شکست دهد و به السد قطر پیوست تا پس از ماه‌ها دوباره در مستطیل‌ سبز بازی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جانگ هیون‌سو، مدافع سابق تیم فوتبال الهلال عربستان اواخر فصل گذشته بود که پس از آزمایش‌های متعدد متوجه شد باید با بیماری سرطان غدد لنفاوی مبارزه کند. این مدافع اهل کره‌جنوبی در پایان فصل گذشته و پس از توافق دوطرفه قرارداد خود را با الهلال عربستان فسخ کرد تا دوره‌های درمانی خود را برای بازگشت به زندگی سپری کند.

در نهایت جانگ هیون‌سوی اهل کره‌جنوبی پس از پشت‌سر گذاشتن چند دوره شیمی‌درمانی و بهبودی کامل، پس از سپری‌کردن شش‌ماه سخت سرطان را شکست داد و هم‌اکنون آماده بازگشت پرقدرت به میادین فوتبال و مستطیل‌سبز است. آن‌هم در شرایطی که باشگاه الغرافه قطر به‌صورت رسمی از جذب جانگ هیون‌سو خبر داد.

الغرافه قطر اعلام کرد با این مدافع باتجربه کره‌جنوبی قرارداد امضا کرده است؛ جانگ هیون‌سو در سال ۲۰۱۹ از اف‌سی توکیو ژاپن به الهلال عربستان پیوسته بود و ۱۴۰ بار برای کهکشانی‌های عربستانی به میدان رفت و عناوین متعددی ازجمله مسابقات قهرمانی باشگاهی قاره‌کهن را به‌دست آورد.

جانگ هیون‌سو در طول مدت حضور در الهلال موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سه قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان، دو قهرمانی در جام‌حذفی و یک قهرمانی سوپرکاپ عربستان شد و با کوله‌باری از تجربه و قهرمانی‌ها و پشت‌سر گذاشتن بیماری سخت پیراهن السد را به تن خواهد کرد.

کد خبر 706734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.