تفکر و ارتش مردمی بسیج در دنیا فراگیر خواهد شد

امام جمعه تیران و کرون گفت: تفکر و ارتش مردمی بسیج با الگوسازی از ایران در دنیا فراگیر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت الاسلام حسین رشیدیان امروز _جمعه سوم آذرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: بسیج ارتش مردمی است که در نظام انقلاب اسلامی پایه گذاری شد و ریشه در دین و گذشته تاریخی اسلام دارد.

وی افزود: پیامبر هم در جنگ با کفار از ارتش مردمی استفاده کرد و با تشکیل چنین گروه نظامی در برابر لشگر کفر ایستادگی می‌کرد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه بسیج دستاوردهای زیادی برای انقلاب اسلامی داشته است، تصریح کرد: این نیروی نظامی ظرفیت‌های مردمی را برای توسعه نظام فراهم ساخته و توانسته است الگویی برای جهانیان باشد.

وی با اشاره به الگوسازی بسیج در دنیا، خاطرنشان کرد: نه تنها موضوع لشگر مردمی بلکه روحیه و تفکر بسیجی در دنیا توسعه یافته و امروز پیروزی‌های ملت‌های مظلوم عالم به واسطه حرکت تشکیلاتی مردمی است.

حجت الاسلام رشیدیان به آتش بست اسرائیل در فلسطین و غزه اشاره کرد و اذعان داشت: آنها باور به این کار نداشتند اما بالاخره این اتفاق رقم خورد و اسرائیل باید شکست‌های پی در پی را تحمل کند.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر در این ایام سکوت کردند، گفت: آنها فقط شعار حقوق بشر می‌دهند و بر این اساس نظم یک کشور را به هم می‌زنند.

خطیب جمعه تیران اضافه کرد: کشتار مظلومانه کودکان توسط اسرائیل چهره واقعی آنها را به جهانیان نشان داد و ملت‌های عالم دولت‌های ظالم را شناختند.

وی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و افزود: مرزهای دریایی ایران حفظ شده و تأسیسات زیادی بر روی دریاها سوار است و این موفقیت‌ها در پی پیشرفت‌های نظام و انقلاب رقم خورده است.

حجت الاسلام رشیدیان به دغدغه و خواسته جمعی از بسیجیان و کارکنان نیروی انتظامی در رفع مشکل زمین خانه‌های مسکونی این قشر اشاره کرد و گفت: سال‌ها است که زمین‌هایی در دو قسمت شهر به جمعی از بسیجیان و در نقطه دیگر به کارکنان نیروی انتظامی واگذار شده که مشکل تغییر کاربری مانع از احداث خانه‌های این دو گروه شده است.

وی ادامه داد: این مطالبه تاکنون به مسئولان ارشد استانی و کشور اعلام شده اما لازم است که مسئولان به صورت جدی برای رفع آن تلاش کنند.

کد خبر 706728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.