الگوی مقاومت در کشورهای اسلامی از موفق‌ترین نمونه‌های الگوبرداری از بسیج  است

امام جمعه بادرود گفت: شکل گیری الگوی مقاومت مردمی در کشورهای اسلامی از موفق ترین نمونه‌های الگوبرداری از بسیج مستضعفین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام علی اصغر عقیلی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بادرود ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: موفقیت نیروهای بسیجی به الگویی موفق و مطمئن برای مسلمانان انقلابی به ویژه در منطقه غرب آسیا تبدیل شده است.

وی افزود: مقاومت فلسطین امروز متأثر از الگوی بسیج است و بسیج با دارا بودن ویژگی‌هایی نظیر مردمی بودن، روحیه خدمت بی منت، خستگی ناپذیری، پشتکار و اخلاص در عمل، عزم جهادی و انقلابی و پیشرو بودن، روحیه ولایت پذیری توانسته به موفقیت برسد.

عقیلی اظهار کرد: بسیج امروز فراتر از یک سازمان، در جایگاه یک نهاد اجتماعی درآمده است و بعد از نهاد خانواده، بسیج مهم‌ترین، اثرگذارترین و موفق‌ترین نهاد اجتماعی جامعه به شمار می‌رود و عضوی از ساخت و نظام اجتماعی محسوب می‌شود.

خطیب جمعه بادرود در ادامه گفت: امروز مردم مظلوم غزه با همه مصیبت‌ها و رنج‌ها وبا تمام مظلومیتشان پیش چشمان مردم جهان، پیروز میدان هستند.

عقیلی گفت: طوفان الاقصی گرچه تحت‌الشعاع جنایات رژیم صهیونیستی قرار گرفت، اما این یک عملیات غرورآفرین بود و موجب خفت و ذلت جبهه استکبار شد.

امام جمعه بادرود گفت: در این نسل کشی وحشیانه دولت و ملت‌هایی که سکوت کرده و بی تفاوت نشسته‌اند سازمان‌های بین المللی خنثی و بی خاصیت در این جنایت‌ها شریک هستند.

وی گفت: امت اسلامی همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود و از آنها حمایت خواهد کرد و از ملامت هیچکس و هیچ قدرتی واهمه ندارد.

کد خبر 706727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.