پرداختن به جهاد تبیین نقشه‌های شوم دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: یکی از روش‌های دشمن وارونه جلوه دادن واقعیت است که با جهاد تبیین می‌توان نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ سید علی‌اصغر پوربهشت روز _جمعه، سوم آذر_ در اجتماع بزرگ بسیجیان در دهدشت، اظهار کرد: رهبر عظیم‌الشأن بیش از دو هزار مورد توصیه به بسیجیان داشته‌اند و کلام امامین انقلاب بهترین توصیف و توصیه برای پویایی و بالندگی بسیجیان است.

وی با اشاره به توصیه رهبری به بسیجی ماندن، افزود: بسیجی شدن آسان است، اما بسیجی ماندن دارای ظرفیتی است که باید خداوند ما را در این راه با عزت یاری کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان توصیه دیگر مقام معظم رهبری در دانستن قدر خود و اهمیت آن، گفت: بدانید با همت بالا و توسل به خدا بر مسائل مختلف کشور اثربخش و مشکل‌گشا هستید.

وی از شناخت دشمن و شیوه‌های دشمنی به عنوان دیگر توصیه رهبر معظم انقلاب برای بسیجیان نام برد و تصریح کرد: یکی از شیوه پلید دشمن، دروغ پردازی است و با وارونه جلوه دادن واقعیت سعی در پیشبرد برنامه‌های خود دارد و ما باید با تبیین واقعیت، نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم.

پوربهشت با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به لزوم افزایش رشد معنوی بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز در جبهه مقاومت شاهد تفکر بسیجی هستیم و گروه کوچک حماس، رژیم اسرائیل را از پای در آورده و به فرموده رهبری، آن را ضربه فنی کرده‌است.

وی با بیان اینکه توصیه پنجم مقام معظم رهبری در زمینه هوشیاری و لزوم مقابله با پدیده نفوذ است، خاطرنشان کرد: دشمن در هر لباسی و با هر روشی سعی در نفوذ دارد و بسیجی باید مراقبت کند.

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه گفت: بسیجی باید هرگز سستی به خود راه ندهد و همواره در ایمان ثابت قدم باشد.

کد خبر 706716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.