خسارت ۶۵ میلیاردی سیل به راه‌های روستایی خراسان شمالی

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

محمد مشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان شمالی اظهار کرد: سیلاب ۴۸ ساعت گذشته به محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم بیش از ۶۵ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.

وی افزود: ۲۴۵ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان‌های بجنورد، رازوجرگلان، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان و جاجرم توسط راهداران رسوب برداری و پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی بیان داشت: ۲۵ کیلومتر از محورهای شهرستان بجنورد توسط ۹ راهدار و به‌کارگیری ۹ دستگاه ماشین آلات رسوب برداری و پاکسازی شد.

وی میزان رسوب برداری و پاکسازی در شهرستان رازو جرگلان را ۱۶۵ کیلومتر برشمرد و با اشاره به این که نه راهدار و هشت دستگاه ماشین آلات درگیر این عملیات بودند، تصریح کرد: میزان رسوب برداری و پاکسازی در محورهای شهرستان اسفراین نیز دو کیلومتر بود که پنج راهدار و سه دستگاه ماشین آلات اجرای عملیات مذکور را بر عهده داشتند.

مشتری همچنین از رسوب برداری و پاکسازی پنج کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان خبر داد و اظهار کرد: میزان رسوب برداری و پاکسازی محورهای شهرستان مانه و سملقان ۴۶ کیلومتر و تعداد راهدار درگیر، ۲۵ نفر و تعداد ماشین آلات ۱۶ دستگاه بوده است.

کد خبر 706715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.