تقابل دوباره نواک جوکوویچ با ستاره جوان این‌بار در قامت مسابقات دیویس‌کاپ

باتوجه به پیروزی تیم تنیس خاکی صربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی دیویس‌کاپ و مصاف با ایتالیا، نواک جوکوویچ دوباره با یانیک سینر دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات دیویس‌کاپ که در مالاگای اسپانیا در حال برگزاری است، تیم ایتالیا با درخشش ستاره خود یانیک سینر برای دومین سال متوالی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها پیوست.

پس از شکست ایتالیا در دیدار انفرادی اول، یانیک سینر با غلبه بر خریکسوپر کار را به تساوی کشاند و در دیدار دونفره نیز لاجوردی‌پوشان با ترکیب سینر و سونگو از سد هلند عبور کردند تا در مجموع با برتری دو بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند

تیم ملی تنیس مردان صربستان نیز با شکست دو بر صفر مقابل بریتانیا راهی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دیویس کاپ شد. بعد از پیروزی کیتسمانوویچ در دیدار اول، جوکوویچ مرد اول تنیس جهان کمرون نوری را در دو ست با نتیجه شش بر چهار شکست داد تا صربستان در نیمه‌نهایی با ایتالیا روبه‌رو شود.

دیدار تیم‌های ملی تنیس صربستان و ایتالیا شنبه برگزار می‌شود و هر چند ترکیب رسمی دو تیم هنوز اعلام نشده اما باید منتظر نبرد مجددنواک جوکوویچ و یانیک سینر بود.

صربیناتور بعد از شکست برابر سینر در مرحله گروهی مسابقات پایان فصل تنیس تورین، در ایتالیا در دیدار پایانی این رقابت‌ها از او انتقام گرفت و حالا سینر انگیزه‌ای بالایی برای جبران دارد. صربستان با پیروزی برابر بریتانیا، حریف ایتالیا شد تا بدین ترتیب جوکوویچ و سینر برای سومین بار طی دو هفته اخیر و این بار در قالب تیم‌های ملی خود با هم بازی کنند.

کد خبر 706696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.