توصیه مهم مورینیو به آنچلوتی؛ برزیل نرو

ژوزه مورینیو تاکید کرد که کارلو آنچلوتی در رئال مادرید خواهد ماند و به او توصیه کرد که "دیوانه" نباشد و به برزیل نرود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم ایتالیا، با کارلو آنچلوتی صحبت کرده تا او را از جدایی از رئال‌مادرید منصرف کند و انتقالش به تیم‌ملی ملی برزیل را یک تصمیم "دیوانه‌وار" خواند.

ادعای کنفدراسیون فوتبال برزیل مبنی بر سرمربیگری آنچلوتی در تیم ملی برای کوپا آمریکا ۲۰۲۴‌، شایعاتی را در مورد آینده مرد ایتالیایی در پایتخت اسپانیا ایجاد کرده است. علاوه بر این، قرارداد او که در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، هنوز تمدید نشده، که به گمانه‌زنی‌ها در مورد پیشنهاد برزیل دامن می‌زند.

مورینیو در مصاحبه با یک رسانه گفت: "فکر می‌کنم فقط یک فرد دیوانه، رئال‌مادرید را ترک می‌کند. مطمئن هستم که طی اولین مذاکره فلورنتینو پرز، (رئیس باشگاه مادرید)، کارلو باقی خواهد ماند، زیرا او فردی ایده آل برای باشگاه است.

اگرچه مورینیو هرگونه احتمال بازگشتش به برنابئو را رد کرد، اما زمانی که او در مورد جدایی خود از رئال مادرید در سال ۲۰۱۳ صحبت کرد، گفت با وجود موافقت با تمدید قرارداد تا سال ۲۰۱۶، تصمیم به ترک مادرید گرفته است‌.

او گفت: «آن دیوانه من بودم، تنها کسی که پس از سه سال، با همکاری پرز که هنوز من را می‌خواست، (و همچنین خوزه سانچز)، تصمیم گرفتم آنجا را ترک کنم.

آینده مورینیو در پایتخت ایتالیا نیز نامشخص است، زیرا قراردادش با رم پایان فصل به پایان می‌رسد. او در تابستان پیشنهادهای سودآوری از لیگ حرفه‌ای عربستان داشت و پس از اتمام تعهداتش با گرگ‌ها، بار دیگر وسوسه شده که راهی خاورمیانه شود.

در همین حال، نام‌های مختلفی به عنوان جانشین آنچلوتی مطرح شده است که از جمله آنها می‌توان به روبرتو دی زربی، سرمربی برایتون و ژابی آلونسو، سرمربی بایر لورکوزن اشاره کرد.

کد خبر 706686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.